{Vigyázz!Kész!Posztolj!} - VKP Karácsony 2016

By Unknown - december 21, 2016

Idén is megrendezésre került a VKP Karácsonya, mely pont egy évvel ezelőtt indult útjára. Az ötlet megálmodója és egyben megvalósítója a Pillecukor blog írója Szilvi volt.


Mint tudjátok én idén csatlakoztam a VKP csapatához, és próbáltam és próbálok is, minél aktívabb tagja lenni ennek a kis közösségnek. Így hát, nagyon megörültem, amikor láttam (facebook csoportban), hogy idén is lesz VKP Karácsony.

Nem is az ajándék vonzott, ebben az egészben, hanem az, hogy végre ÉN is adhatok másnak valami olyat aminek (remélem) majd nagyon fog örülni, hasznát tudja venni a későbbiekben.

Ismertek már jól, szeretek adni és kapni is, de ha választanom kellene, akkor inkább adni szeretek jobban.

November 5.-ig lehetett jelentkezni a játékra, ITT a VKP hivatalos facebook csoportjában, majd másnap Szilvi kisorsolta a párunkat. Mindenki erről egy értesítő e-mailt kapott (bele értve természetesen engem is), ahol már ott volt az ajándékozottunk/ajándékozottam neve+címe+e-mail elérhetősége illetve a blogjához vezető link is. Az e-mail címet azért kaptuk/kaptam meg, hogy egyeztetni tudjunk/tudjak az ajándékkal vagy bármivel kapcsolatban, a párommal későbbiek folyamán. A kiküldött levélben még benne volt egy kis instrukció is, hogy körülbelül mindenki mennyi összeget szánjon maximum a csomagra, persze ha engedte a pénztárcánk, akkor ettől nyugodtan eltérhettünk. A csomagfeladási ideje December 1.-je volt. Nagyon kellett ügyelni (na, jó nekem nem, mert én már November vége fele feladtam a csomagomat) arra, hogy a határidőt betartsuk, hiszen így tud majd mindenkihez időben odaérni az ajándéka.

Na és ennyit a hivatalos dolgokról, most inkább kicsit arról mesélnék, NEKTEK, hogy milyen szép ajándékokat kaptam és, hogy én miket választottam az ajándékozottamnak. 

Akkor kezdjük is azzal a sort, hogy én mit adtam a páromnak, aki nem más volt, mint a Study in Sophianae blog írója Vivi. A nyomozást, azzal kezdtem, hogy meglátogattam a blogját. Ott pedig ráleltem erre a kis posztra, s ennek segítségével válogattam össze a csomagomat Vivi számára.


Nos, az én angyalkám kis csomagja ezt rejtette

Mivel megtudtam, hogy egy igazi kávéimádó csajjal van dolgom, és nagyon szereti a 3 in 1 –ben kávékat, így gondoltam belecsempészek neki 1 vagy 2 db Nescafé 3 in 1 Latte ízesítésű kávét. Sajnos egy csomag kávén már nem fért bele a kis dobozba, amit vettünk neki (erre a dobozos sztorira később még visszatérek). Azért egy jó teázós lány révén még pár tea filter is belemászott ebbe a csomagocskába. 

Az én egyik kedvenc csokimat tettem még bele a csomagba, ami Espresso ízesítésű volt. Na, jó nem is maga ez a csoki a kedvencem, hanem inkább ez a márka.   






Nos mivel ő is nagyon szereti a bögréket (végre egy bögre társ), ahogy én is, ezért próbáltam a legmegfelelőbbet megtalálni számára. Ott gondolkoztam vagy fél óráig a boltban, hogy melyik az a bögre, amiből szívesen kortyolgatná majd a reggeli vagy a déli koffein adagját.  

Nagyon régóta vágyott már egy szép matt rúzsra is, ezért arra gondoltam miért ne lepném meg vele, vagy is az angyalkám miért ne lepné meg. Sokat agyaltam, hogy melyik rúzs lenne a legmegfelelőbb választás a számára, és úgy döntöttem, hogy az Avon matt kollekciójából a Red Suprem árnyalatot választom. Egyszerűen meg vagyok elégedve ezzel a rúzzsal (hiszen nekem a Berry Blast és az Au Naturel árnyalat van meg) , nagyon krémes, jól pigmentált és bátran tudom ajánlani másoknak is. Tudom, hogy a színe eléggé intenzív, de szerettem volna valami karácsonyias igazi vörös rúzst találni, illetve az volt még a célom, hogy kicsit kilökjem a komfortzónájából ezzel. 





Mivel (legalábbis szerintem) minden nő szereti a gyertyákat, így arra gondoltam Vivit is meglepném egy ilyen termékkel. Ha jól emlékszem, akkor valami karácsonyi illatot sikerült vennem neki. Az enyém is ettől a márkától van, nagyon szeretem az illatát és épp a szekrényemen pihen.

Mivel már említettem NEKTEK, hogy ugye a rúzst az Avonból rendeltem, így gondoltam mellé csapok még egy aranyos kis karácsonyi hűtő mágnest is. Szerintem szuper kis dísz a hűtőnkre. :)






Ja és mondtam, hogy a dobozhoz visszatérek, nos, ezt Ádámmal vettem már meg közösen az egyik belvárosi boltból. Sajna nem fotóztam le NEKTEK (én ügyes), de egy igazi karácsonyi mintás kis dobozkát vettünk, amibe elfért az összes kis ajándékunk. A bögrét jól becsomagoltam ilyen pukkasztós fóliába + még 1 védő réteggel beborítottam, ami egy fehér kreppapír volt. A csomagba egy selyempapírt tettünk, ilyen aranyszínűt ezzel fedtük le a termékeket, majd jöhetett rá a doboz teteje. A dobozt még külön csomagolópapírba is bebugyoláltam nehogy megsérüljön.


Ezeket pedig én kaptam Zsófi angyalkájától

Az én angyalkám a Megint késünk blog írója Zsófi volt ezúton is szeretném neki megköszönni a fantasztikus ajándékokat. Egytől-egyig mind a kedvencem.

Ebben a hatalmas borítékban érkezett meg hozzám egy Pénteki napon Zsófi angyalkájától az ajándék. Ez a hatalmas nagy csomag lapult benne illetve ez a kis boríték.





A levélke annyira szívhez szóló volt és kedves, hogy picit elérzékenyültem tőle. Úgy döntöttem ezt az emléket kiteszem ide a parafatáblámra, így mikor itt ülök a gép előtt, csak rápillantok és boldog vagyok tőle. 





Ezek a kis szépségek lapult a csomagban. Az egyik ez a Himalaya Herbalsos ajakápoló volt, amire már november óta fájt a fogam. Itt is látszik, hogy Zsófi tényleg beleásta magát a blogomba, mert egy régebbi posztomban írtam arról, hogy mennyire imádom a Himalaya Herbals termékcsaládját és bárkinek szívesen ajánlanám. Amikor kibontottam a csomagot elkezdtem a konyhában ujjongatni, hogy ez az, erre vágytam már mióta, szuper, képzelhetitek, hogy anyum, hogy  nézett  rám („Ennek meg mi baja?”!).






A másik kis kedvesség pedig ez a különleges postit volt, amit már használok is egy ideje. Ehhez is tudnia kellett, hogy teafüggő vagyok és imádom a rendszerezést emellett pedig az ilyen különleges postiteket, mert ezekre írok fel minden apró-cseprő dolgokat. Egyszerűen ez a másik kedvenc darabom. 





A harmadik kis ajándék ez a gyertya volt (konkrétan volt már nekem ilyen gyertyám csak elhasználtam) és itt az után pótlása, szuper. Ezen is gondolkoztam sokat, hogy újra vegyem-e, mert imádtam ezt a gyertyát, de valahogy feledésbe merült. 





Végezetül pedig ezt a kis szütyőt kaptam, ami egy adventi kalendárium. Minden napra valami kedves kis idézet vagy egy zenét (Youtubelink) találtam/találhatok benne. Imádom kibontogatni és olyan jól esett, hogy egy DIY kis gyöngyszemet kaptam ajándékba. Az összes kis ajándékban benne volt minden, ami én vagyok, és érződött a szeretett és az odafigyelés. Köszönöm neked Zsófi, hogy szebbé varázsoltad a decemberemet.


 


 Ha tetszett NEKTEK a cikk és szeretnétek még hasonlókat olvasni,  vagy  csak  elmondani a  véleményeteket akkor kommentben írjatok  nekem.












 







  • Share:

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Jaj, annyira örülök, hogy tetszenek az ajándékok! :) Bevallom, iszonyatosan izgultam. :))
    Áldott karácsonyi ünnepeket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönök mindent drága Zsófim :-) Te tényleg egy igazi Angyalka voltál és vagy nekem :-) Neked is áldott és kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok neked és szerető családodnak :-)

      Törlés