{Vigyázz!Kész!Posztolj!} - Kedvenc karácsonyi reklámom!

By Unknown - december 14, 2016

A mai napon a kedvenc karácsonyi reklámjaimat fogom NEKTEK bemutatni.Őszinte leszek, nem nagyon vagyok ez a nagy reklámkedvelő ember, sőt kimondottan idegesít is néha. Ám ennek ellenére valamiért a karácsonyi reklámokat egyszerűen imádom, nem tudom megmagyarázni a miértjét. Talán azért mert jobban tudok így hangolódni az ünnepekre is?


Próbáltam a kedvenceimet összeválogatni remélve azt, hogy ti is olyan karácsonyi lázba jöttök ezeket látva és hallgatva, amilyenbe én szoktam. 


1. Ez az ikonikus 90’-es években készült Coca-Cola reklám az én szívem csücske. Nem tudom miért, de számomra ez a reklám a legkedvesebb. Aki véletlen még nem látta volna, annak kötelező megnéznie!




2.  Ha már Coca-Cola reklámok, akkor az ideit sem hagyhattam ki (legalábbis remélem, hogy ez az idei reklám), amelyben Király Viktor hangja csendül fel. A klipben feltűnnek kedvenc sztárjaink és Youtobe videósaink is. 




3. Az idei nagy kedvencem mi más lehetne, mint a H&M reklámja. 



4. A Spar reklámját is muszáj volt felvennem a kedvenceim közé. 
Ez a kis videó eszembe jutotta mennyire sok stressz ért minket idén és, hogy Ádámmal és a családdal miken mentünk át. Milyen érzés az, amikor azt hiszed, hogy elveszíted azokat, akiket a legjobban szeretsz.



5. "Gondolj rám!". Két szó, de mégis mennyire erőteljes, mennyire sokat mondó. 




6. Ez már számomra kicsit a csodákról szól, és ezért is tettem bele a listába. Minden lehet csodálatos, csak te kellesz hozzá!






Ezek lettek volna az én meghitt karácsonyi reklámjaim, a többiek bejegyzését pedig itt lentebb olvashatjátok.
 

 



  • Share:

You Might Also Like

0 megjegyzés