{Vigyázz!Kész!Posztolj!} - Az én karácsonyi MIXTAPEM!

By Unknown - december 04, 2016

Életem első Mixtap-jét hoztam el ma nektek. Remélem, szertetettel fogadjátok. Ezek azok, amiket én minden évben hallgatok (* jól van , egy két új számra most bukkantam csak rá)

                                   

     1. Mariah Carey -All I want for Christmas


Én minden évben ezzel kezdem el a készülődést.Ez az a dal, ami a legkedvesebb számomra és ez az, amit  mindenki ismer. 




2. Britney Spears - My only wish

Bevallom, ez az egyetlen Britney dal talán, amit én imádok.Nem vagyok egy nagy Britney Spears fan, sőt nem is nagyon szoktam hallgatni a számait, de ez egy olyan dal, amit szerintem 90%-ban mindenki szeret. Én is imádom. 




3.  Ariana Grande - Last Chrtistmas


Ariana munkásságával, csak  nemrég  ismerkedtem  meg. És találtam  is egy  kedvencet  tőle. 




4. Inna - I need you 


Innával zárnám a külföldi  számokat most (sajnos most több magyar kedvencet  találtam). Nyugi  nem csak  ez a  három külföldi szám, amit  hallgatok, de akkor tényleg  egy hosszú lista kerekedett volna.




                                                               5. Tnt - Fehér karácsony


Nekem ez az a szám a TNT-től, amit imádok.Minden évben meghallgatom, olyan meseszép.Nem?




6. Joshés Jutta - Szép karácsony



7. Csobot Kata - Add tovább



8. Happy Gang - Szent Karácsony


A  másik  nagy  kedvencem ez a dal, melyet  szintén Ádám  mutatott, és  azóta függője  lettem.




9. Malek Andrea és Kulka János - Hát Boldog Karácsonyt!



 Ezt a számot tavaly szerettem meg nagyon, az egyik Karácsonyi fellépésem próbájánál.Azóta is imádom. 



10. Szekeres Adrienn - Száncsengő csilingel



11. Zséda - Szürke patás



12. Szolnoki Péter - Hull a pelyhes



13. Szecsődy Károly - Boldog Karácsonyt!



14.Minion - Karácsonyi dal


És végezetül ezzel a kis cuki bohókás "dallal" zárnám a sort. Köszönöm, hogy velem tartottatok.




 A többiekhez is nézzetek be, mert ők is  szuper számokkal készültek NEKTEK! 


  • Share:

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. A Happy Gang-et hányszor de hányszor le kellett játszanunk a nagyszülős karácsonyi ebéden, hajj :D Nagymamám annyira oda volt érte, mi meg már halálra untuk, hogy 7/24 az szól.. :D
    Én hiányolom a "klasszikusokat", ami ugyan nem magyar, de nálam pl. sose múlhat el Karácsony Let it snow, Santa Claus is coming to town, Carol of the Bells vagy Little Drummer Boy nélkül ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm kedves Anka, hogy megosztottad velem a véleményedet. Én is imádom a Let it Snow és a Santa Claus coming to town dalokat, de sajnos már így is hosszúra sikeredett a listám ezért sem akartam még többet beszúrni, mert akkor hú 60 pontos is lett volna ez a lista vagy 100 : D . Az utolsó két számot bevallom így hirtelen nem ismerem (basszus de ciki :-)) , de most meg is hallgatom :-) Köszönöm, hogy itt voltál, és megosztottad velem ezt a kedves kis emlékedet . Nagyon jó volt így reggel olvasni :-) Ölelek :-)

      Törlés