Első beauty kalendáriumom: A kalendárium ezt rejtette ma! / 4. rész

By Unknown - december 18, 2016


Igen tudom, jó pár nappal lemaradtam A kalendárium ez  rejtette ma! című sorozatommal , és nagyon sajnálom, hogy ennyit kellet várnotok rá. Igazából az elmúlt napokban nem csak időm nem volt, de kicsit úgy éreztem, hogy már nagyon erőltettem az írást, és szerintem ez érződött a posztokon is. Na, de hagyjuk is ezt, a lényeg az, hogy most itt vagyok és bepótoljuk az eddigi lemaradásunkat.



11. ablak: Igen, mint láthatjátok ezt a kis szépséget rejtette a beauty kalendárium, ami nem más, mint egy szájfény.
Először arra gondoltam, hogy mi lenne, ha megosztanám veletek a véleményemet erről a termékről. 
Ám alaposan átgondolva, arra jutottam, hogy inkább jobb lenne, ha egy teszt cikkben foglalnám össze az eddigi termékekről alkotott mondanivalómat.

 



12.ablak: Juppi, megint egy körömékszer, vagyis egy körömdísz. 
Nagyon imádom ezeket a kis köveket, és már látom, hogy nagyon jól fog majd mutatni egy ünnepies manin.




13. ablak: Faragóból sosem lehet elég, ugye?
Pont ősszel vettem egy faragót a Rossmanból, mert ugye kellett a szájkontúr ceruzáimhoz. 
Ám nem vettem még egyet, külön a szemceruzákhoz így most nagyon megörültem ennek a kis darabnak. Hivatalosan is ez lesz a szemceruzás faragóm: d




14. ablak: Komolyan, aki ismer, az tudja, már jól, hogy imádok minden ajakra való terméket, és ezzel sose tud valaki mellé lőni ajándékozáskor. 
A legjobban az ajakbalzsamokat és a rúzsokat szeretem (matt rúzsokat, folyékony rúzsokat stb. ), igaz, most van pár használatban, de sebaj, jól jön ez majd jövőre . 
A jelenlegi rúzskészletem ööö… 29 terméből áll ( beleszámoltam a szájfényeket és a balzsamokat is ), ezt nem nagyzolásból vagy felvágásból írtam le, csupán azért, mert ne legyetek ti is ilyen gyűjtögetők, mint amilyen most én vagyok. Higgyétek el, már jó pár terméket kiselejteztem, de még így is van, amitől meg kell majd váljak. Egyébként ezek többségét ajándékba kaptam.




15. ablak: Igen megint egy szájfény, de ez már egy utazó barát kiszerelés, könnyen elfér majd a táskámban. Ő az egyetlen ilyen utazó méretű szájfényem a készletemben. 
Egyébként, ha kíváncsiak vagytok erre a nagy ajak készletre, akkor hagyjatok itt a cikk alatt egy kommentet és látni fogom, mennyire van rá érdeklődés, igény és aszerint fogok erről posztolni nektek. 




16. ablak: Végre egy barna szemceruzával is gazdagabb lettem. 




17. ablak: VÉGRE MÁR, egy körömlak. Nagyon tetszik ez a mályvás- rózsaszínes szín, ami ennek a terméknek van. 
Kíváncsi vagyok arra, hogy meddig fog a körmeimen ez a szín megmaradni. 1-2 nap? 



18. ablak: Ez a szín számomra a tipikus karácsonyi körömlakk szín. Szerintetek is? 

 

 

AHOL ELÉRHETTEK MÉG ENGEM: 

Facebook oldalam  ITT !

Instagram oldalam ITT !


 

  • Share:

You Might Also Like

0 megjegyzés