Az én adventi koszorúm! / D.I.Y.

By Unknown - december 05, 2016

A mai napon megmutatom NEKTEK, hogyan készítettem el ezt a csodaszép adventi koszorút. Ha érdekel TITEKET, akkor tartsatok velem.

  

A koszorú alapját az Auchanba vettük meg, mivel sehol sem találtunk moha koszorú alapot (ami az én nagy kedvencem). Ez egy műfenyő koszorú alap, ami 399 Ft-ba került. Az üzletben ki volt állítva pár koszorú, amik már készen voltak és bevallom onnan inspirálódtam.


Engem színben ez a piros –ezüst változott fogott meg a legjobban. A díszeket (gömb) szintén az Auchanból vettük meg. Az ezüst csillámos virágot és a piros csillámos gyertyát (utóbbi 90 Ft/db) pedig a Pepcoból szereztük be. A kis hópelyhekre pedig (ami a kopogtatón is feltűnik),a Wondexben találtunk rá.



Szükséged lesz ezekre az elkészítésénél:
                                                                                                                                          -  koszorú alap  
                                                                                                                                          -  4 db gyertya
                                                                                                                                        - díszgömbök
                                                                                                                                        -  egyéb díszek (csillámos virág, hópehely stb.)
                                                                                                                                        - ragasztópisztoly olló 




Elkészítése
Az első lépés az volt, hogy kihajtogattam a koszorú ágait és elkezdtem elrendezni a gömböket. A gömbök fém részét leszedtem, majd az üres lyukat egy ragasztópisztoly segítségével megragasztottam. A gömböket ezután pedig a végleges helyükre illesztettem és megvártam, amíg a ragasztó megköt a koszorú alapon. Ezután a gyertyák jöttek, ugyan így először elrendeztem az alap, majd végül ráragasztottam az ágakra. Az ezüst kis díszt pedig egyszerűen csak átkötöttem az ágon, a rajta lévő kis dróttal. A hópelyhek is így kerültek fel rá (ezeknek a végén   jancsi szög volt).




Köszönöm, hogy velem tartottak ma is. Ha bármilyen kérdésetek van ITT! feltehetitek nekem.



  • Share:

You Might Also Like

0 megjegyzés