Első beauty kalendáriumom: A kalendárium ezt rejtette ma! (1-2)

By Unknown - december 02, 2016

Tudjátok, már nagyon régóta vágyok egy beauty kalendáriumra, amit idén meg is kaptam (igaz kicsit előbb) Ádám Mikulásától. Annyira, de annyira örülök neki, hogy magaménak tudhatom, ezt a kis gyönyörűséget. 

Az én kalendáriumom :)



Igazából ez nem volt számomra meglepetés, mármint együtt vásároltuk meg Ádámmal (bár az utolsó percig azt hittem mégse kapok ilyen kalendáriumot, mert jól összezavart), így tudtam pontosan, hogy melyik márkát választja majd nekem. Na, jó pontosítok a márka nem volt számomra meglepetés.
Nagyon sok webshopba benéztünk, mire ezt a szépséget egy boltban megleltük.
A webshopos kalendáriumok ára valami nagyon kemény volt (15.000 Ft egy kalendáriumért? Ez most komoly?) így már első körbe tudtam, nekem ennyiért nem fog kelleni a netről kalendárium.

Ezért elkezdtünk szétnézni a drogériákban. Mily meglepő az első utunk nem más hova vezetett, mint a DM–be (* DM függő csaj vagyok) de ott a Baleás kalendárium, hát nem rabolta el se Ádám se az én szívemet. Oda hívott, hogy nézzem meg tényleg ezekre a termékekre van szükségem? Tényleg ennyit adjon ki erre? Hát mondanom sem kell, egyből nemet mondtam rá (főleg mert nem akartam anyagi csődbe vinni) mivel, a termékek sem voltak annyiira, hű de jók (a német verzióhoz képest), bár az ára sokkal jobb volt, mint amiket neten találtunk. Ha jól tudom olyan 4.000 Ft körül lehetett megvenni.
Na mindegy, ott hagytuk, mert hát nem ilyet t kerestünk és fájt a szívem, hogy Ádám olyanért adjon ki pénzt, ami nem is tetszik nekem. Így a következő állomásunk a Müller volt, de hát ott sem volt olyan kalendárium, amit kerestünk (kimondottan sminkest akartunk), így már végül beletörődtem és azt mondtam, ha nem lesz más elég lesz egy csoki is, mint minden évben.

Ám Ádám nem hagyta annyiba a keresést, így kimentünk egy hipermarketbe is, és ott volt a kis drágám a polcon (ez az egy fajta volt belőle), egyből kérdezte is tőlem párom, hogy: „Szerinted ez milyen lenne? Tetszik neked? „. Nézegettem a doboz hátulját, és amikor elolvastam mik vannak benne (* nagyon gyorsan felejtek mostanában, de ez kivételesen előny is most) azt mondtam nagyon szuperek, és szívesen kipróbálnám a benne lévő termékeket. A kis rafináltam nem vette meg egyből (jól is tette), másnap kimentünk újra és mondta, hát sajnos már nincs pénze rá (tényleg előtte való nap sokat költöttünk csak alapvető élelmiszerekre), így hát picit duzzogva, de azt mondtam jól van.
Erre került, fordult egyet majd belehelyezte a kosárba a kalendáriumot, mondanom sem kell, hogy picit meglepődtem. Annyit mondott csak, hogy ne nézzek innentől kezdve a kosárba, mert megveszi a kalendáriumot. Erre én annyira megörültem, hogy egy nagyot juppiztam a bolt közepén (*ő csak nevetet, míg mások néztek engem, hogy mi bajom lehet). Megbeszéltük, hogy ha odaadja majd a kalendáriumomat, akkor kivesszük belőle a papírt, amire a termékek fel vannak tüntetve napok szerint :)  Így is lett.




Megbeszéltük, hogy most kivételesen December 1.-jén adjuk át egymásnak a kalendáriumokat (a csokisat mindig 6.-a reggel a Mikulásunk hozta egymásnak). Ádi annyit kért csak, hogy a legolcsóbb kalendáriumot vegyem meg neki, hát nem kell szerintem mondanom, de ehhez nem szívem. Így a Müllerből választottam neki ezt a SW –ost , mert imádja a filmet és tudtam ennek örülne a legjobban. A DC kalendárium volt még az agyamban ( * Marvell és DC függő) , amit a Sparban lehetet kapni, de mivel mikor célozgattam rá , hogy neki tetszene –e , azt és mondta, hogy gagyinak találja, akkor kicsit elbizonytalanodtam. Emiatt is vettem meg inkább a SW-ost, hiszen az még nekem is tetszett (* örült is neki megsúgom).





Na, most viszont lássuk, hogy mit rejt ez a kis kalendárium. Úgy döntöttem, hogy próbálom naponta megosztani veletek a tartalmát (* ezért instagramon minden aznapi képet felteszek), de csak egy összefoglaló keretin belül tudom ezt véghezvinni. Tehát lesz olyan nap is, amikor 4-5 kis ablakot mutatok be egyszerre itt a blogon Nektek.


Az első kis rekeszben ez a köröm matrica volt (aminek nagyon örülök), mert majd az Adventi Sorozat keretein belül lesznek körmös posztok is, és majd  ezzel a szépséggel fogom a körmöket dekorálni.








A mai kis ablakban pedig ez a mini körömreszelő volt, ami szupi, mert utazáshoz nagyon jól fog jönni. Imádom ezt a kalendáriumot és megszeretném köszöni Ádámnak, hogy végre megkaphattam ezt az ajándékot.



A kalendáriumkövetkező összefoglaló posztja (melyben bemutatóm mi van a többi ablakban):       December 5.-én lesz! 



U.I.: Nem is mondtam nektek, de Netti Instagram kihívásához is csatlakoztam, így érdemes a blog instagramját nézegetni mostantól naponta, nem csak a kalendáriumos posztok miatt

  

Köszönöm, hogy velem tartottatok, és remélem, itt hagyjátok kezetek nyomát egy komment formájában.



  • Share:

You Might Also Like

0 megjegyzés