{Vigyázz!Kész!Posztolj!} - Az én kedvenc téli filmjeim!

By Unknown - december 07, 2016

A kedvenc karácsonyi filmjeimet fogom ma bemutatni nektek a VKP BlogMas keretein belül. Látni fogjátok a listából, hogy imádom a meséket, rajzfilmeket és a romantikus történeteket.  



1. Az első film mi más lehetne, mint az én nagy kedvencem a The Holiday. Nézzük is meg, hogy miről szól a film (aki véletlenül nem ismerné).

A történetről röviden: „Iris (Kate Winslet) reménytelenül szerelmes kollégájába, akivel viszonyt folytat. Nem elég, hogy érzelmei viszonzatlanul maradnak, de a férfi a karácsonyi bulin bejelenti, hogy eljegyezte egyik kolléganőjüket. Eközben a munkamániás Amanda ( Cameron Diaz) rájön, hogy a barátja megcsalja, ezért kiadja az útját. A két összetört szívű lánya világhálón akad egymásra. Elhatározzák, hogy kipihenik megpróbáltatásaikat és otthont cserélnek. Iris Londonból Los Angelesbe Amanda házába költözik, Amanda pedig Iris házába fog nyaralni. A pasimentes vakáció azonban, nem a tervek szerint alakul. „

Nagyon szeretem benne Cameron Diazt (egyik kedvenc színésznőm) és teljesen karácsonyi lázba jövők, ha ezt a filmet nézem. Én csak ajánlani tudom nektek.




2. Szerintem egy örök klasszikus már a Polar Expressz mindenki számára. 




3. A listám, harmadik nagy kedvence a Madagaszkár Karácsony. Ki ne szeretné Alexéket és ezeket a pingvineket. Közlegény, Rico, Kowalski és a Kapitány. 
Nagyon szórakoztatóak, így a karácsony velük csak az igazi. 

A történetről röviden: „Ezúttal az állatkerti baráti csapatnak kell megmentenie a Karácsonyt, miután a Mikulás kényszerleszállást hajt végre a szigetükön és nem mellesleg még az emlékezetét is elveszíti. Nincs más hátra, pingvineket a szán-fogatba és kezdődhet az őrült utazás.”

Hossza: 30 perc



4. A Karácsony Artúr egy 2011-es kis mese, ami arról szól, hogy a Mikulás a manók segítségével tökéletes katonai szervezéssel, szuperszonikus szánnal és egy tökéletesen működő parancsnoki bázissal egyetlen éjszaka alatt eljuttatja az ajándékokat a gyerekeknek. Ám egy kis hiba miatt egy kislány nem kapja meg az ajándékát. Karácsony Artúr nem tud ebbe belenyugodni és saját akciót indít, hogy a kislány is kapjon ajándékot. 



5. Egy örök klasszikus lett számomra legalábbis így karácsonykor a Négy karácsony című film, melyben Kate ( Reese Witherspoon) és  Brad ( Vince Vaungh) módszeresen kerülik a karácsonyi ünnepségeket, és a legelképesztőbb sztorikkal etetik a családot, csakhogy ne kelljen részt venniük az összejöveteleken. Egy élőközvetítés révén azonban lebuknak, és kénytelenek végig látogatni a szülőket, akik persze mind elváltak. „




6. Szerintem ezzel mindenki egyet fog érteni, Kevin nélkül nem is lenne igazi az ünnep, nem de? Igazából én csak tavaly láttam először. A Reszkessetek betörök (* nyugiiii …. ne lincseljetek meg) 1-2. rész nyerte el a tetszésemet, mivel a 3-4 már teljesen máról szól. 



7. Hupikék törpikék filmes átdolgozása nekem nagyon bejött, így szerintem tuti idén újra fogom nézni az 1-2 részt. Nektek tetszett?




8. A kőkemény család egy alap film, ha nem láttad még, akkor idén tessék megnézni. KÖTELEZŐ! Azért is szeretem nagyon, mert a kedvenc színésznőm (Sarah Jessica Parker játszik benne, akit a Szex és New York filmek óta imádok. Igazi stílus ikon a szárvilágban is. 

A filmről röviden: „ A Stone család mindig alaposan megválogatta a tagjait. A rajongott fiú, Everett ( Dermot Mulroney) idén az új barátnőjét, Meredith-t (SJP) is magával hozza a karácsonyi ünnepségre. A baj az, hogy a család korántsem ilyen jövendőbelit képzelt el számára, és a véleményüket nem is rejtik véka alá. Meredith felveszi a kesztyűt, és elhívja húgát, Julie-t, aki alaposan befűt a Stone famíliának. „




9.Idén két új filmet is meg akarok nézni, az egyik ezek közül a híres és már sokat emlegetett Az élet csodaszép! című film.

A film röviden: „Karácsony este George Baily lába alól kicsúszik a talaj. Az általa vezetett kisvárosi takarékpénztár a csőd szélén áll, ő pedig úgy érzi, értelmetlen az élete, és az öngyilkosság az egyetlen kiút. Az égben felfigyelnek a kétségbeesett emberre, és egy szárnyaira vágyó angyal kapja azt a nemes feladatot, hogy hozza rendbe a dolgot. Clarence megmutatja, milyen sivár hellyé lett volna a város Bailey áldozatos tevékenyésge nélkül. A tanulság egyértelmű: az élet szép, és élni igen is érdemes!”



10. Nagy kedvencem még a Jégvarázs(tudom, olyan gyerekes vagyok, na és?). Én ilyenkor karácsonykor még jobban szeretem újra nézni ezt a kis mesét, hiszen a testvéri szeretetről szól, amit igaz én nem élhetek át (mert egyke vagyok), de jó látni, hogy nem kell ehhez semmi féle herceg, hogy megolvassza benned a jeget, hanem elég a testvéred igaz szerette hozzá.




11. Mr. Propper pingvinjeit szerintem nem kell bemutatnom, ez az egyik kedvenc filmem, melyben Jim Carry játszik. 

A filmről röviden: Thomas Propper ( Jim Carrey) elvált  ingatlanügynök New  Yorkban. Apja felfedező volt, aki a fia gyerekkorában rendkívül sokat utazott, ezen időszak alatt világvevő rádió adóvevőn beszéltek egymással. Amikor apja meghal, egy  szamárpingvint hagy neki örökségül, ami egy fagyasztóládában van. A későbbiekben még öt további pingvin érkezik. A lerázhatatlan pingvinek segítenek neki abban, hogy emberileg közelebb kerüljön a gyerekeihez és újból randevúzzon az anyjukkal, bár Amanda már talált egy férfit magának.„




12. Ezt a mesét, egy jótékonysági rendezvényünkön láttam először és az óta kihagyhatatlan a listámból. Mi lehet ez? A shrekből az angyal! Rövid kis karácsonyi mese.



13. Kutya hideg! : Ezt pár éve anyukám ajánlotta nekem, és az óta bevallom, egyszer, ha megnéztem. De idén újra leveszem a polcról és remélem, Ádámmal együtt megnézzük. Igaz ez nem karácsonyi, de annyira megható és szívszaggató film, hogy imádom. Annyira szívszaggató a film, hogy 1 csomag zsepit készítsetek be az asztalra, garantált a sírás.

A filmről röviden: „Jerry ( Paul Walker) egy tudóscsoport túravezetője az Antarktiszon, nyolc  szánhúzó kutyájával a  legkeményebb hidegben is  teljesítik a küldetést. Ám amikor az évszázad vihara közeledik, evakuálják a bázist. Abban a hitben, hogy a kutyákért 3 óra múlva visszajönnek, Jerry kiköti a nyolc ebet. A visszatérést azonban vihar meghiúsítja. Jerry képtelen beletörődni a helyzetbe, és minden követ megmozgat, hogy visszamehessen.”




14. Örök klasszikus minden karácsonyi listán a Karácsonyi Ének és a Grincs. Nos, igen még egyiket sem láttam, de talán idén bepótolom.
Fogalmam sincs miért nem néztem meg, bár azt hiszem a Grincsbe bele néztem és nem tetszett, így le is írtam.  
 


15. Ez sem egy igazi karácsonyi film, de régen nagyon szerettem és gondoltam lehet talán ti is. Ezért is került fel a listámra a Balto 1-2-3 része. Szerintem ez gyerekkorom legjobb meséje, így ajánlom a fiatal korosztály számára.



16. Ezt a két mesét már próbálom egybe írni, mivel mindkettő rövid kis karácsonyi film. Nekem ezzel fog indulni tuti a nagy ünnepi filmezés.

Hupikék Törpikék: Karácsonyi Ének és a Kung- Fu Panda Ünnepe




17. Ha egy igazán romantikus filmre vágytok, akkor az Igazából szerelemet ajánlom nektek. Engem mindig meghat ez a film!

 A történetről röviden: „ A történet mozgatórugója a szerelem,, legyen az első látásra, vagy éppen beteljesületlen, rangra, életkorra és családi állapotra való tekintett nélkül. Megérinti az agglegény miniszterelnököt (Hugh Grant), az anya nélkül maradt iskolás fiút, a korosodó, kiégett rock sztárt, és nem kerüli el a szerelmében csalódott, összetört szívű írót sem. Londoni életek és szerelmek találkoznak össze és bontakoznak ki. Szenteste romantikus, fergeteges és keserédes következményekkel, mindenki számára, aki elég szerencsés ahhoz, hogy a szerelem bűvöletébe essen. „




18. Mikulásné kerestetik: A kiábrándult özvegy , Beth Sawtelle fia boldogulásának és saját karrierjének szenteli életét. Aztán találkozik egy férfival, aki visszaadja a szerelembe vetett hitét.


19. Hosszú hétvége



20. Rossz tanár









  • Share:

You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. De jó, most találtam azért jó pár olyat, amin gondolkodtam (pl Polár Expressz) de most meg is kell néznem és teljesen újakat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de jó, úgy örülök neki, hogy találtál újdonságokat :-) A Polar Expresszt csak ajánlani tudom a legjobb mese , amit imádok :-) Oké felnőttem de nah ez kihagyhatatlan :-)

      Törlés
  2. Jó filmek, ezeket jövőhéten ha szabin leszek meg is nézem :) :)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Szöszi! Örülök, hogy találtál kedvedre való filmet a listából .

    VálaszTörlés