Teszt 1. / Max Factor Lipfinity lipstick ( So Glamours)

By Unknown - november 05, 2016

Ez a bejegyzés már egy ideje várat magára, talán mert lusta voltam és fogalmam sem volt, hogyan kezdhetnék bele. Ám végre elhoztam nektek ide a  blogra az én első terméktesztelős bejegyzésemet.  

Ezeknél a bejegyzéseknél nem fogok finomkodni, nem fogom agyon „hájpolni” őket, egyszerűen csak elmondom NEKTEK az őszinte véleményemet róluk. Ezeket a termékeket nem tesztelésre kaptam (* ha netán lesz ilyen, akkor oda lesz írva a címbe, hogy szponzorálta XY…), hanem a saját kis pénzemből vásároltam meg őket. A drágább termékeket próbáltam kuponnal megvásárolni vagy lecsapni az üzletekben található kedvezményekre. Nagyon fontos számomra a hitelesség, ezért törekedni fogok arra, hogy minél jobban kivesézzem NEKTEK az adott termékeket.Nem tudom kinek mennyire játszik közre vásárláskor az anyagi tőke, nálam azért ez is egy fontos szempont. Tehát mindig lesz a cikkben egy ár-érték összehasonlítás.

 Mielőtt megvennék, egy terméket próbálok minél több információt begyűjteni róla (Hol található meg? Mennyibe kerül? Milyen minőségű? Kinek ajánlott? Kinek mi a  véleménye  róla stb.) , ezért leginkább a Krémmániát szoktam böngészni és olvasgatni, hiszen ott tényleg sok termékről van vélemény, ami 99%-ig teljesen hiteles.


Ma a Max Factor Lifinity tartós ajakrúzsáról olvashattok a  blogomon. Ezt a terméket én még a  Glamour napok alatt szereztem be (* régi vágyam volt egy ilyen termék) -50% kedvezménnyel. Ha jól tudom, az eredeti ára olyan 4000Ft körül mozog (akció nélkül), így érthető volt, hogy lecsapok erre a termékre, ha már van rá kuponom.
Igazából anyukámnak köszönhetem, hogy végül is megvettem (*mert nagy bűntudatom támadt, hogy oké akciós, de így is 2.000 Ft). Kikértem az őszítne véleményét, és elmondta nekem, hogy fiatal korában ő is a Max  Factor termékeit vásárolta és, hogy milyen jó termékek, ezzel tuti nem fürdök be és egy megbízható, minőségi márkáról van szó. Ennyi pénzért pedig buta lennék, ha ott hagynám, ha már közel egy éve szemezek vele.Konkrétan nem volt elképzelésem arról, hogy milyen árnyalat vegyek meg. Kicsit vacilláltam a  nude és vörös árnyalatok között, ám eszembe jutott, hogy hamarosan itt a Karácsony is, és épp egy igazi piros rúzst szeretnék majd viselni ekkor. Így a 125-ös So  Glamours árnyalatra esett a választásom. Előtte azért még pluszban megkérdeztem a  DM-ben a csajokat, hogy szerintük ez mennyire tartós. Természetesen ők is azt mondták, hogy ez egy szuper termék, és alig tudja  az  ember  majd  „levakarni” az ajkáról  esete. Ezzel a plusz lökettel mertem megvásárolni végül a terméket. És igen saját tapasztalatból mondhatom, hogy kibír egy egész napot az ajkaimon.

Így néz ki a dobozban!

Az árnyalat száma, neve!
Használati  utasítás a doboz hátulján!



Ugye bár ezek a tartós ajakfestékek picit szárítják az ajkainkat, de a Max  Factornál én ezt nem igazán tapasztaltam. Nem akart az ajakam „meghalni” a nap végére, mint egy hasonló rúzsnál. Komolyan mondom az én ajkaim hamar kiszáradnak, kicserepesednek, de ennél a terméknél nem volt olyan vészes, mint egy rúzsnál. Nem is értem, hogy hogyan lehetséges ez.Nagy előnye, hogy nem lehet elmaszatolni, nem pereg le a nap folyamán olyan drasztikusan, mint más folyékony rúzsok, hanem inkább finom picike darabkák esnek csak le. De hangsúlyozom, hogy ez is már a nap vége körül volt.

Teszt a kézfejemen!



Két terméket találhatunk a dobozban, az egyik maga a rúzs a másik pedig a szupertartós ajakbalzsam. Igazából ez „tapasztja” oda az ajkainkhoz ezt a terméket. A felvitele nagyon könnyű mind a rúzsnak, mind a balzsamnak. Az aplikátor feje nagyon szépen van kialakítva, így könnyen eldolgozhatjuk vele a rúzst. Érdemes előtte való este egy ajakradírozást mindenképp megejteni, hogy ne száradjon ki az  ajkaink annyira, illetve így a felesleges elhalt hámsejtektől is megszabadulunk.


Ha túl sok termék kerülne az  aplikátor fejére, azt könnyen lehúzhatjuk róla. Ha felvittük az alapszínt utána várni kell pár percet (1-2), hogy jól megkössön a szín, és megszáradjon. Ez azért fontos mert, amikor felviszed, rá a balzsamot már csak egy plusz réteggel látod el az ajkadat, viszont ha nem szárad meg az alap, akkor könnyen elmosódik a szín és nem lesz tartós a végeredmény.


A rúzs 2.3 ml-es, míg a balzsam 1.9 gm. Egyébként külön is meg tudjátok venni a Max Factor polcain ezt a balzsamot, így például egy másik folyékony rúzst is hosszabb élettűvé varázsolhattok vele később.


Így néz ki kibontva!
Az ajakbalzsam egy színtelen , fényes termék!



Előnye: Nem szárítja ki a szánkat, nem ül bele a szín a ráncokba, matt – fényes finist kapunk. Csókolló, enni –inni bátran lehet, mert nem fog elmaszatolódni, nem kopik le, nem pereg le (* akkor, sem ha tűzforró levest eszel - ezt is kipróbáltam). Nem kell 20xor felvinni egy nap, maximum a balzsamot kell a nap folyamán megerősíteni. Könnyen magunkkal vihetjük. Nagyon jó a fedése, tényleg extratartós. 19 árnyalatban, természetes színekben kapható


Hátránya: Az ára, ami kicsit húzós lehet például egy diáknak vagy egy minimál bérért dolgozónak, így én azt javaslom, amikor van kuponod vagy az üzletekben meglátsz, kedvezményt azonnal csapj le rá és minimum 2 db-ot (ha tudsz) szerezz be belőle.  A másik hátránya nálam, az a kiszerelése a rúzsnak, mert hamar elfogy – vagy csak én eszem a rúzsokat?


Végeredményben én biztosan újra vásárolom majd ezt a terméket, lehet egy másik  nude árnyalatban, de lehet, pont ebben színben fogom. Mivel eddig ilyen jó termékkel nem nagyon találkoztam drogériás viszonylatban. Nálam eddig a Max  Factor viszi a pálmát a folyékony rúzsok terén. Bár az ára még mindig húzós és hát igen csak bele kell nyúlni a pénztárcánkba, mégis egy kiváló terméket kapunk cserébe érte




Nektek mi a kedvenc folyékony rúzsotok? Ti hogyan használjátok? 

Mennyire vált be?














  • Share:

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Ezzela kombóval már én is kacérkodtam, de pont az ára miatt nem mertem megkockáztatni. Viszont ha a balzsam rész más ajakkencékkel is kompatibilis, akkor talán inkább spórolás is lehet akár a kombó megvétele! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak ajánlani tudom. Ha lesz akció csapj le rá , mert megéri :-) Persze a fedőréteget külön is megtudod vásárolni 2000 valahány száz forintért :-) De szerintem így sokkal jobban megéri, másik színbe is van nekem de az csak fél napig tart. Ez a vörös egész nap . Igaz a másik egy nude árnyalat :-)

      Törlés