Ismerj meg jobban TAG !

By Unknown - november 07, 2016

Először is nagyon köszönöm nektek a kommenteket, hiszen ezzel visszajelzést kapok azzal kapcsolatban, hogy még se olyan szar, amit én itt csinálok. Tudjátok, néha egy-egy komment sokat segít, hogy elviselhetőbb legyen, valakinek a napja, ösztönzi őt (amikor fáradt), inspirálja az írót a továbbiakban. 

1. Mikor születtél?

1992-ben születtem, tehát a híres Y-Generációhoz tagja vagyok (*mintha ez egy banda lenne). 


                                                            2. Mi a szakmád?

2015-ben sikeresen letettem a Kereskedői OKJ-s vizsgámat, egy igen szép négyes átlaggal. Ebben az évben még szereztem egy Webshop üzemeltetői tanúsítványt is, illetve egy Angol nyelvű duális képzésben is részt vettem. Mindent sikeresen zártam. Majd a szakmámban el is helyezkedtem..2014-ben csatlakoztam egy kozmetikai márkához, ahol szintén értékesítő lettem.


Forrás: Pixibay


4. Milyen a stílusod?


 Nőies elegáns, vagány, „rockos” stílusom van. Tehát szeretem az ilyen stílusú ruhákat, kiegészítőket néha összepárosítani. Már, hogy a fenébbe ne lehetne?


5.Milyen  extrém sportot  próbálnál ki?

Siklóernyőzés vagy Ejtőernyőzés. Tuti, hogy nem vagyok olyan „hülye”, hogy Bungee Jumpingoljak, de olyan „bogaras” igen, aki inkább ejtőernyőzik. 


6. Mi az első dolog, amit megnézel másokon?


Férfiakon (páromon is ezeket néztem meg először) azaz arcuk, a tekintetük. Sokat elárulhat egy tekintet, egy száj, egy gesztus. Ezután a haját nézem meg, majd a kezét (ha rövidek a körmei, számomra az igényesség benyomását kelti), és végül a ruházatát.

Nőkön (mivel szépségápolással foglalkozok ) először a sminkűket nézem (* basszus de jó ez a szemöldök, na majd a kozmetikusnál én is ilyen formát kérek legközelebb- tipikus nem? ), azután pedig a ruhát (persze, ha meglátok egy jó táskát valakin, akkor már nekem is kelleni fog … ).

Forrás: Pixibay


7. Happy End vagy más?

Hahó! Én az a csaj vagyok, aki néha képes álomvilágban élni (*csak NÉHA).


8. Van háziállatod?


Igen, van egy drága, aranyos kis foxi kutyusom. :) Ő a legszerethetőbb a világon, az életem értelme, a kislányom. Igen én gyerekként kezelem, szerintem ezt az érti meg, aki ennyire szereti a kis kedvencét, mint én. Amikor szomorú vagyok, bánatos, ő odajön és megvigasztal, puszit ad az arcomra és belebújik az ölembe vagy épp rám ugrik. 


                                                    9. Melyik a kedvenc kávézód?

             Coffee Shop Company, Caffee Frei és a Star Bucks (ha majd egyszer eljutok oda).

Forrás: Google





10. Mi a kedvenc téli italod?

Tea, forró csoki, és a Pumpkin Spice Latte, illetve más ízesített lattek. 


11. Milyen  színű a szemed?

Világoskék. 


12. Van-e valami különleges képességed?

El kell, hogy szomorítsalak, mert nem vagyok szuperhős. Tehát nincs különleges képességem, de nagyon jól tudok főzni (szakácsnak tanultam előtte), valamennyire tudok táncolni is (nép táncoltam, balettoztam, majoretezztem), fotózni is tudok. 


13. Milyen hobbijaid vannak?

A blogolás is egy hobbi, úgyhogy vehetjük ezt is annak. A sminkelés, a géllakozás, a fényképezés, az olvasás, a sorozat nézés,a  főzés ….



14. Mi az álmod?

Az első hogy egyszer egy saját üzletem legyen, ahol egyedi dolgokat lehetne venni. A második pedig, hogy egyszer láthassam New Yorkot élőben is vagy akár Londont. 


15. Miről nem szívesen beszélnél senkinek?

A múltamról. Bár van, akivel megosztottam már.




Köszönöm, hogy végigolvastad. Ha tetszett a cikk, hagyj magad után kérlek nyomot!




  • Share:

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Jó volt Rólad olvasni, csupaszív tündéri lány vagy a válaszaid, de fóleg az írásaid alapján. Gyönyörű a szemed (is) *.* Bandita ajánlotta a blogodat, nagyon örülök, hogy megtaláltalak. :-) A sikló illetve ejtőernyőzés nálam is bakacs-listás ^^
    *Hajnal*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajj nagyon szépen köszönöm, hogy benéztél hozzám :-) Eddig ez a leggyönyörűbb komment , amit olvadtam :-) Szebbé varázsoltad a napom :-)
      Puszi :-) Angel

      Törlés