DM Smink Roadshow 2016 / Max Factor

By Unknown - március 01, 2017

A dm üzleteiben idén is megrendezésre került a DM SMINK ROADSHOW, aminek keretein belül kipróbálhattuk ingyen kedvenc smink márkáinkat ( L’oreal, Max Factor, Rimmel,) illetve még egy sminktanácsadáson is részt vehettünk, az ott lévő sminkes segítségével. Ehhez nem kellett mást tennünk, mint online bejelentkezni az eseményre (amit a Dm facebook oldalán található linken el is érhettünk).



Szeptember 28.-án már lehetett is online jelentkezni, ehhez csak ki kellett keresnünk a lakóhelyünkhöz legközelebbi üzletet és máris lefoglalhattuk a számunkra legszimpatikusabb időpontot. 

Nagy nehezen én is megtaláltam Miskolcot a listában, így gyorsan habozás nélkül lefoglaltam a leghamarabbi időpontot, ami Október 21.-e volt.
Mint egy kisgyerek a cukorkának, úgy örültem én is ennek az időpontnak, így nagyon reméltem el is tudok majd menni rá és nem jön közbe semmi váratlan esemény.
Nálunk a Max Factor termékeit lehetett kipróbálni, aminek nagyon örültem. 
 
Nagyon klassz ötletnek tartom ezt a DM-től, hiszen hozzánk vidékiekhez alig jut el egy-egy ilyen sminkrendezvény, és valljuk be őszintén, szerintem azért tuti lenne rá itt igény. Mint kiderült Miskolcon már ez a második ilyen alakalom (*ez az).


  Megérkezés

Nos, mikor megérkeztem kicsit elkezdtem izgulni, azonnal a sminkes sorhoz rohantam, ahol már láttam a kikészített termékeket, amivel majd megszépítenek.
Előttem még éppen voltak, így 15 perc szabad időnk volt (*mivel elkísért Ádám is), úgy voltunk vele, hogy ha már úgy is a DM-ben vagyunk, vásároljunk is. Nem kell szerintem részleteznem, hogy 15 perc alatt igen csak megtelhet az a kis kosárka (bár mi most tényleg csak olyan dogokat vettünk, amire szükségünk volt). Majd végül én is sorra kerültem a sminkelésre.
 
 Az első dolog az volt, hogy bemutatkoztunk egymásnak a sminkessel, akit Júliának hívnak.
Az első tíz perc kicsit viccesre sikerült, mert a nevemet Edinának értette az Erika helyett, én pedig nem mertem kijavítani őt (*nem tudom miért). Ám mielőtt beültem volna abba a bizonyos székbe, nagyon izgatott voltam, elkapott a lámpaláz (* Te jó ég! Itt járkálnak az emberek és majd jól megbámulnak engem – gondoltam hülye fejjel). Viszont mikor már a székben voltam és Júlia a sminkemet kezdte el készíteni, teljesen úgy éreztem magamat, mintha az X-faktorba lennék a backstagben és a produkcióm előtti sminkigazításon lennék. Egyébként ezen is jót nevettünk később.
 
Az első lépés az volt, hogy Júlia diagnosztizálta az arcbőrömet. Megemlítette, hogy nagyon szép bőröm van és alapjáraton egészséges is. Különösebb probléma, az orromon és a körülötte lévő területen van (mitesszerek, tág pórus), de ez egyébként teljesen normális. Amikor én ezt meghallottam majdnem hátra estem a székkel. Komolyan ilyen jó állapotba lenne a bőröm, és én még azt hittem, hogy csúnya. 
Ezután letisztította az arcbőrömet, egy nedves sminkkendővel (mivel alatta hidratáló krém volt). Majd megkérdezte tőlem, hogy milyen márkájú alapozót szoktam használni illetve ismerem-e az új Max Factor Miracle Touch alapozóját. Elmondtam neki őszintén, hogy most a Rimmel Lasting Finish alapozója a kedvencem illetve, hogy igaz még nem ismerem a Max Factor alapozóit, de ezért is vagyok most itt, hogy kipróbálhassam a termékeket.
Először a kézfejemen próbáltuk ki az első árnyalatot, ami a 75-ös volt. A kézfejemen jónak is bizonyult, ám az arcbőrömhöz képest sötétebb színe volt, így végül a 70-es árnyalat mellett döntöttünk, ami teljesen a bőrszínemhez igazodott. Egy nedves smink szivacs segítségével elegyengette az arcomon az alapozót, jól bele dolgozva a bőrömbe, hogy mimnél természetesebb hatást érjünk el vele. Elmondhatom, hogy már az alapozás után teljesen megváltozott az arcom kinézete. A kisebb bőrhibákat és a nagy pattanást is szépen elfedte egyből. Nagyon fontos megemlítenem, hogy fokozatosan építettük az alapozót a bőrbe.






Az alapozás után Júlia egy fekete szemceruzát vitt fel a mozgó szemhéjamra és jól alaposan elsatírozta azt, majd ezt követően egy feketés-barnás árnyalatot is felvitt szintén oda, ahová a szemceruzát, és ezt a két színt egybe dolgozta és átsatírozta, így elérte a kívánt füstös hatást (elfelejtettem mondani, hogy természetesen megkérdezte előtte tőlem, hogy milyen színt szeretnék – és persze, hogy a választásom, egy füstös szem sminkre eset, aminek nagyon örült hiszen, ő is ezt szerette volna elkészíteni nekem. Az alsó szempillasort is ezekkel a termékkel készítette el, jól alaposan eldolgozva őket. A felső szempillasor tövébe egy fekete szemceruzával meghúzta a tusvonalat. Az alsó vízvonalam belső egynegyedére fehér szemceruza került, ami ezáltal felélénkítette a tekintetemet. 

Pirosítóból egy rózsásabb árnyalatot választott, mivel nem igazán megy a bőrtónusomhoz a barackos árnyalat. Természetesen egy fekete szempillaspirált is felvittünk, hogy kiemeljük a szép szememet. (* sajnos a termék nevét nem jegyeztem meg, de még emlékszek szerencsére a kinézetére).
Megbeszéltük azt is, hogy a túl sötét rúzsok sajnos megint nem állnak jól nekem, inkább a világosabb árnyalatok felé menjek, hiszen a hajam színéhez is ez passzol a legjobban. Az alsó ajakam íve tökéletes formájú, ám a felső ajkamból vékonyítanunk kellett ezért picit csaltunk vele. Kicsit egyenletesebbé varázsoltuk egy szájkontúr ceruzával és egy cseresznye piros Max Factoros rúzzsal.

A szemöldökömön egy barnás- vöröses ceruzát használtunk, mivel a hajamhoz is ez áll a legjobban.
 
Maga a sminkelés körülbelül egy óra hossza volt, de hozzá kell tennem, hogy azért mert eleinte csak a bal oldalamon készítettük el a szem sminket. Egyrészt, ezzel láttam a különbséget a sminkelt és a nem sminkelt arcom között, illetve ha nem tetszett volna az elképzelés, akkor leszedtük volna az egészet és újraalkottuk volna. A legvégén megmutatta nekem a használt termékeket a Max Factor állványáról.




Összegzésképpen, én csak ajánlani tudok egy ilyen ingyenes sminkelést, hiszen szép is lesz az ember lánya tőle, illetve megismerkedhet a legújabb termékekkel anélkül, hogy belenyúlna egy a bőrszínéhez egyáltalán nem illő termékbe – tehát, már céltudatosan fog vásárolni. Én 99%-ék biztos vagyok benne, hogy az új Max,  Factor alapozót meg fogom venni, mert tökéletes fedést biztosított és nem kellett korrektor sem a bőrhibáimra.

 

 Ti elmennétek szívesen egy ilyen rendezvényre?


 



  • Share:

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Én egy Clinique sminktanácsadáson voltam, ami érdekes élménnyel gazdagított. Egyrészt olyan szép fedésű Clinique alapozót vásároltam utána, amiért enélkül a főpróba nélkül nem adtam volna ki majdnem 10. 000 Ft-ot, másrészt életemben először volt igazán füstös szemsmink a szemgolyóm körül, szemben a mindennapi biztonsági kis pezsgőszínemmel. A rúzs viszont nem tetszett, és az is megdöbbentett, hogy a márka spirálja mennyire gagyi hatást keltett az Avon Supershochoz képest. Még a sminkes csaj is elismerte, hogy bizony, az általa is jól ismert Avon Supershock az ász :)
    A rúzstól sem volt katarzisom, sem finis, sem ápoló hatás tekintetében, a korrektor pedig csúfosan megbukott, a hőn szeretett Catrice Camou-mat meg sem közelítette, mert pár perc elég volt neki a becsíkozódáshoz, mozgó szemhéjon és a vékony ráncocskákban is beleült.

    Jók ezek a személyes próbák, profin nyújtanak segítséget, és jó a kommunikáció is. Biztos, hogy az ember vásárol tőle olyasmit, amire addig csak kíváncsi volt, de nem volt lehetősége élesben kipróbálni.

    Ui: Az általad készített smink szerintem szebb volt, mint amelyet ezeken a fotókon láthattam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajj de édes vagy köszönöm szépen :-) Hát a Clinique khmm öicit drága a pénztárcámhoz, de szívesen egy termék teszt során én is kipróbálnám :-)

      Törlés