Utazz velem 2. / Alkalmazások

By Unknown - szeptember 26, 2016


A mai napon pár alkalmazást hoztam nektek, amelyek szerintem elengedhetetlenek utazás során.



 

   ZUI DAYS 

    Ez egy olyan alkalmazás, ami nem csak utazáskor jöhet jól, ugyanis visszaszámolja a hátralévő napokat 1-1 eseménynél, amit megadunk. Igazából rengeteg ilyen alkalmazás van már, de legjobban nekem ez jött be eddig. Letisztult stílus, nem foglal sok helyet, és könnyen kezelhető:)


    PackPoint  

Azt hiszem ezt az alkalmazást, még Fruzsi videójában láttam és igen hasznos kis alkalmazásnak tűnik.
Meg kell adni: Hova fogok utazni? Mikor fogok utazni? Hány éjszakát töltök majd ott? és Milyen útra megyek?.Ezek után, ki kell választani, hogy mit fogok ott csinálni (pl: strandra megyek majd vagy fotózni fogok stb.), majd eszerint fog kidobni nekem egy listát, hogy mit kell magammal  vinnem az útra. Persze hozzá is adhatok a listához és törölhetek is belőle + kipiálhatom, amit  már eltettem a bőröndömbe.


   eSky

 Ezzel az alkalmazással repülőjegyet, szállást és autót is tudok bérelni. Mivel én nem nagyon járok külföldre így nekem nincs letöltve, de ajánlani tudom. Nagyon könnyen lehet használni, magyar nyelvű applikáció.

   Trivago

Szállást tudunk vele foglalni illetve eltudom menteni az oldalon a kedvenc hotelemet, ha később visszamennék.


  • Share:

You Might Also Like

0 megjegyzés