Teszt / Himalaya Herbals : Intensive Moisturizing Cream

By Unknown - január 26, 2016






 A céget Mr. Manala alapította 1930.-ban. Célja az volt, hogy felfedje a gyógynövénytudomány rendszerének titkát a modern embereknek.A cég az eddigi gyógynövényekkel kapcsolatos tapasztalatait felhasználva kifejlesztette, az ápolási termékeit. Kiváló természetes megoldást nyújt az egész család napi ápolási rutinjának. A gyógynövények amilyen hatékonyak, olyan megnyugtató hatásúak is.
A Himalaya Herbals, mint ápolási termékcsalád 1999-ben került bevezetésre.Ma már a világon több, mint 90 országban használják a Himalaya termékeket.


Mint ahogy írtam, nekem eddig ez az első ilyen márkájú termékem, viszont meg is szerettem .
Pont karácsonyra kaptam ezt a krémet (50 ml-es), és hozzá egy mandulás hidratáló szappant  (ugyancsak ettől a márkától). Sajnos még a szappant nem volt időm tesztelni, de a krémet annál inkább:)
Már kb. a felénél járok, és szerintem egy abszolút új kedvenc termékről beszélhetek.
Annyit tudni kell róla, hogy ezt a krémet direkt a nagyon száraz - száraz bőrre fejlesztették ki, amivel én is küzdök (főkként így télen).
  



Mivel mondhatom, hogy mostanában rendszeresen járok szoláriumba, így főként fent áll ez a probléma (nagyon száraz bőr). De azt kell, hogy mondjam ez a krém tényleg használ, sőt maga a krém textúrája is pozítiv csalódás volt számomra. Hiszen hamar felszívódik, nem hagy nyomot maga után,egyszer is elég felvinni máris érezhető a hatása.




 Természetes E-vitamint tartalmaz, egész napos védelmet nyújt a bőrnek és plusz elfér a táskámban is, így magammal vihetem bárhova:)
Megint egy pozitív dolog, hogy a hatóanyaga 100%-i természetes eredetű (amire mostanság figyelek). Hypoallergén termék, tehát semmilyen allergiás reakció  nem válhat ki, ami szintén megint csak egy plusz pont a javára.




Használata igen egyszerű, meg kell tisztítani az arcunkat és használhatjuk is.
Én általában elsőként lemosóm a sminkem, majd micellás vízzel is átmegyek rajta, és legvégül a gél állagú Planet Spa arctisztítómmal megmosom az arcomat, és ezután használom csak a krémet.

Ebben a termékben az is jó, hogy nem csak arckrémként lehet használni, de kézkrémként illetve testápolóként is használhatom. De én jelenleg csak arcra használom:)
Fő összetevője a búzacsíra olaj, ami védi a bőrt a légszennyeződés és a túlzott UV sugárzástól (utóbbira, inkább nyáron figyelünk) illetve a mandulaolaj, ami segít megelőzni a korai ráncok, bőrszárazság kialakulását.



Végezetül, én csak ajánlani tudom mindenkinek, akinek száraz bőrre van.

  • Share:

You Might Also Like

0 megjegyzés