Újra otthon! / A nagy visszatérés a blogra!

By Unknown - január 22, 2018

 Nagyon rég voltam már itt a blogon és osztottam meg a gondolataimat veletek.




Először is engedjétek meg nekem, hogy megköszönjem NEKTEK a kitartást és azt, hogy nem iratkoztatok le a blogról, annak ellenére sem, hogy nagyon hosszú ideig nem voltam képes új tartalmakat gyártani, különféle okokból.
Viszont most itt vagyok újult erővel és megannyi ötlettel, amit nagyon remélek meg is tudok valósítani majd.
Mint, ahogy látjátok a blog is megújult több szemszögből is. Nem csak a dízájnt cseréltük le, de a menük között is válogattam. Olyan helyet akarok innentől kezdve teremteni NEKTEK, amivel száz százalékosan Önmagam lehetek és a saját „hangomon” szólhatok hozzátok, nem mást kopizva vagy megjátszva önmagamat.


A szemfülesebbek azt is észrevehették, hogy létrejött valami új.
Egy saját YouTube csatorna, melyre 3-4 éve vágyok. Ám eddig mindig féltem belevágni, most viszont azt éreztem itt az ideje megvalósítani ezt a kis vágyamat is. Ezért a blogon is a fő vonal még mindig a szépségápolásé lesz (*hiszen a csatornám egyik fő témája is ez lesz majd a későbbiekben) .
Viszont a YouTube csatornám két fő irányban fog mozogni. Az egyik a már említett szépségápolási vonal, a másik pedig a vlogok lesznek. Az, hogy napi/heti/havi vlogok lesznek–e, még nem tudom. Ez függ a kedvemtől is és az időmtől. Próbálok olyan tartalmakat gyártani majd, ami engem és titeket is szórakoztatnak. Lehetőleg olyan ötletekkel, amik egyediek.
Bár lehet lesz néha olyan tartalom, ami éppen az aktuális trendet mutatja be, vagy amit én is szívesen nézek (pl: Mi van a telefonomon? videó), de többségében tényleg olyan tartalmat szeretnék mind a blogon, mind a videókban, amelyek megmutatják az én személyiségemet és vidámak, szórakoztatóak .


Hamarosan bemutatom Nektek itt a blogon az Otthoni fogfehérítés alapjait, de addig is élvezzétek ezt a rövid kis videót róla,. Ebből még két rész lesz a csatornámon, az egyikben bemutatom magát a terméket és a használatát (*figyelve arra, hogy ne bakizzak ennyit és ne idegeskedjek) a másikban pedig a tapasztalataimat mondom el őszintén nektek. Tehát innentől kezdve érdemes lesz YouTube-on is követni, mert hamarosan egy csatornaindító nyereményjátékkal is készülök majd nektek.


Szóval tessék feliratkozni, a kis csengőcskét bekapcsolni és nézni ott is, illetve támogatni. Hiszen minden értetek van, ezt sosem felejtsétek el.


Szeretnélek  benneteket megkérdezni, hogy milyen tartalmaknak örülnétek legjobban, akár itt a blogon, illetve a YouTube csatornámon?



  • Share:

You Might Also Like

0 megjegyzés