Születésnapi hetek + Nyereményjáték !

08:22

SORSOLTAM!

A blog nyereményjátékának nyertese nem más lett, mint.....Széll Katalin! Gratulálok!

Kérlek, vedd fel velem a kapcsolatot e-mailben vagy a facebook oldalamon :) Aki nem nyert az se csüggedjen, hiszen a jövőben lesznek még ilyen játékok :)

----------------------- ------------------- -------------------- ----------------- --------------------- --------------------------

El sem hiszem, hogy lassan három évesek leszünk. Ugye milyen hihetetlen? 2014-ben, amikor a blogot megalapítottam, csak remélni mertem, hogy egyszer valaki olvasni fogja az írásaimat és talán szeretni is azokat.


Köszönöm a feliratkozóimnak és az olvasóimnak, hogy végig mellettem álltak, biztattak a nehezebb időszakokban is, és nem ítélkeztek felettem. Mára, nemcsak az online barátaim lettetek, de a virtuális családom részesei is, akik nap, mint nap betekintést nyerhetnek az életem egyes szakaszába. A változást a tavalyi év hozta meg számomra, amikor egy nagyobb arculatváltás után, újra élesztettem a blogot, és ezzel útjára bocsájtottam a világhálón. Végre volt bátorságom és megosztottam az addigi írásaimat pár facebook csoportban, majd ezután jött a nagy áttörés, és végre sikerült megnyílnom felétek is. Végre felmertem magam vállalni, és ezzel azt is, hogy később kapni fogok hideget-meleget is, egy-egy bejegyzésem kapcsán, gondolok itt a Plus Size Outfit-es bejegyzésekre.
Nagyon sokat tanultam, és azt hiszem picit fejlődtem is, még ha ez most nem is annyira látszik. Természetesen ez az érdem, mind NEKTEK és pár blogger barátomnak köszönhető. Sose mondtam vagy írtam le, de szeretném, ha ez a hely megmaradna egy menedéknek, ahol picit feltöltődhetek, és elmenekülhettek a mindennapok problémái elől. Ahol valami szebbet, jobbat kaphattok tőlem.

Picit áttérek most a számokra is, és hogy mit értem el az elmúlt három év alatt. Lehet nem nagyok a számok, mivel hivatalosan csak egy éve blogolok rendszeresen, de ezek csak számok:


A statisztikák ezt mutatják:
  1. A hónapban az oldalmegjelenítések száma: 11. 562
  2. Összes oldalmegjelenítések előzmények: 29. 828
  3. Oldalmegjelenítések száma tegnap: 3391


Legkedveltebb bejegyzések:
  1. Miskolc utcáin csatangol…
  2. Ciki vagy nem ciki? / Tinikorunk ….
  3. Avonos sminkszivacs VS kínai sminkszivacs


Forgalom forrásai:
  1.   Facebook: 12. 370 kattintás   
  2.  Google: 521 kattintás  
  3.  Magyar Blogok: 397 kattintás   
  4. Blog: 298 kattintás   
  5.  Instagram: 34 kattintás 
  
Mit is értem el tavaly óta?
 
- Több hazai céget megismerhettem, és itt a blogon bemutathattam NEKTEK.
- A FeminiBox médiapartnere lettem, ami nagy megtiszteltetés nekem.
- Végre (három év után) bekerültem a Magyar Blogok oldalra.
- Több bloggert is sikeresen megismerhettem, és többségükkel igen szoros baráti kapcsolat alakult ki mára, amiért iszonyatosan hálás vagyok. Hiszen így mindenben tudjuk egymást segíteni, támogatni (itt nem csak a blogolásra gondolok), hanem akár a magánéleti dolgokra is.
- Elindult (a 4. pontból kifolyólag) egy olyan kapcsolat két bloggerina között is, ami a blogra is kihatással van. Ilyen a Csere-Bere, illetve a Ciki vagy nem ciki cikksorozat?


 Nyereményjáték



A blog születésnapja alkalmából, szeretnélek titeket egy nyereményjátékra invitálni.

A játékban való részvételhez nem kell mást tennetek, mint:

1. Légy rendszeres olvasója a blognak, amit úgy tehetsz meg, hogy feliratkozol rá!
2.Like-old az Angel Style (IDE KATTINTS) és a Vuk Design (művész) -IDE KATTINTS facebook oldalátl!
3. Kommentbe pedig írd meg nekem, hogy TE mit szeretnél születésnapodra kapni!


És jöjjön a lényeg, a nyeremények:
 Garnier skin naturals – Moisture textil maszk
Astor – Perfect Stay 2 in 1 alapozó & púder
Essence – Születésnapi 4 részes paletta (üresen)
Avon – Gránátalma és bazsarózsa habfürdő
Free & Wild nyaklánc
1 pár aranyszínű fülbevaló
Vuk Design művésze által készített kép (A kép csak illusztráció!) 


Sorsolás időpontja: 2017.06.12



 ­*Csak az vesz részt a játékban, aki teljesíti az összes kritériumot! A játék menetét ellenőrizni fogom (hogy minden szabály be legyen tartva!)

 








You Might Also Like

62 megjegyzés

  1. Boldog Blogszülinapot :) Legjobban könyves ajándékutalványnak örülnék a szülinapomon. Szilvia Polgárné Dóczi néven követem a blogot, a facebookon pedig Polgárné Dóczi Szilvia néven követem az oldalakat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Szilvia! Nagyon köszönöm szépen, el sem hiszem, hogy így elrepült ez az idő. Remélem, a kívánságod valóra válik, illetve sok sikert kívánok neked a játékban:)

      Erika

      Törlés
  2. Születésnapomra most csak azt kívánnám , hogy a barátaimmal ünnepelhessek egy nagyot 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó születésnapi bulit kívánok nektek. Sok sikert kívánok a játékhoz:)

      Törlés
  3. Egy pixi vagy egy hasonló szépségboxnak nagyon tudnék örülni :D :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú annak én is :d Sok sikert kívánok a játékban:)

      Törlés
  4. Boldog blogszületésnapot!
    Születésnapomon az lenne a legjobb ha a barátommal ünnepelném sok közös programmal.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Veronica! Neked is kívánom, hogy váljon valóra ez a kívánságod. Sok sikert kívánok a játékban:)

      Törlés
  5. Utazásnak, wellnessezésnek örülnék :) Attila Polgár néven követem az oldalakat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Attila, hogy követsz engem! A wellnest én is el tudnám fogadni :D Sok sikert kívánok a játékban:)

      Törlés
  6. Szia!
    Lehet,hogy egy kicsit gyerekes vagyok,de...Két dolognak örülnék nagyon egy nagy plüss macinak,ezt bármelyik szülinapomon nagyon örülnék.A másik pedig,mivel az idén kerek szülinapot ünneplek ahány éves leszek annyi szál rózsának örülnék,de mivel jelenleg single vagyok ez ugrott.
    Itt és a facebookon mindkét oldalon Katalin Széll néven követlek,instán pedig Katalin7711 néven.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor én is gyerekes vagyok? Mert imádom a plüssöket, főleg ajándékként. Remélem valaki meglep annyi rózsával, ahány éves leszel. Megérdemled:) Köszönöm szépen. Sok sikert kívánok a játékban:)

      Törlés
  7. Szulinapomra szeretnek egy mukormosszettet ha sikerul ezt kivantam mar regota ,

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs a megnyerhető dolgok között ez a nyeremény. Látom elolvastad....

      Törlés
  8. Kedves Mária! Kívánom váljon valóra ez a kívánságod. Sok sikert kívánok a játékban.

    Kedves Alexandra!Mindenki arról írhat, amit ő szeretne , majd születésnapjára kapni.
    "Kommentbe pedig írd meg nekem, hogy TE mit szeretnél születésnapodra kapni!"

    VálaszTörlés
  9. Nagyon boldog blogszülinapot kívánok! Az enyém most lesz a héten és egy kirándulás a párommal szuper meglepi lenne :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Sakura :-) Nagyon boldog születésnapot kívánok neked is :-) Remélem sikerül összehoznotok pároddal a kirándulást, szuper kis program tud lenni :-)

      Üdv : Erika

      Törlés
  10. Boldog blogszülinapot :) én egy utazásnak örülnék szülinapomra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Julcsii! :-) Nagyon szépen köszönöm, remélem teljesül kívánságod :-)

      Üdv: Erika

      Törlés
  11. Kedves Erika! Boldog blogszülinapot kívánok! Nagyon tetszenek az írásaid! Az én szülinapom jövő héten lesz, a páromtól egy könyvet kértem. Facebookon Budainé Juhász Katalin néven követlek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kati J néven követlek!

      Törlés
    2. Kedves JKati :-) Örülök, hogy tetszenek a bejegyzéseim, nagyon jó ezt olvasnom :-) Nagyon boldog születésnapot kívánok neked előre is, remélem teljesül kívánságod :-)

      Üdv: Erika

      Törlés
  12. Boldog Blogszülinapot! Születésnapomra azt szeretném, ha az összes ember ott lenne, aki fontos számomra! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Letta! :-) Nagyon szépen köszönöm, remélem kívánságod valóra válik. Csodálatos dolog az, amikor olyan emberekkel ünnepelhetsz, akiket szívből szeretsz.

      Üdv: Erika :-)

      Törlés
  13. Nagyon boldog blogszülinapot kívánok!!!! <3
    Mesy néven követlek itt, a Facebook oldalakat pedig a teljes nevemen követem.
    Nincsen kifejezett kívánságom a születésnapomra, mindennek örülök, ami szívből jön, legyen az egy kedves szó vagy egy mosoly. /De ha tárgyi dolgot kell mondanom, akkor egy Zoeva palettának nagyon örülnék :D/

    Még egyszer nagyon boldog születésnapot és köszönöm a lehetőséget, szuperek a nyeremények :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Mesy! Nagyon örülök neki, hogy jelentkeztél a játékra, igazán megtisztelő :-) Remélem, hamarosan valaki meglep egy ilyen csodás palettával, igazán megérdemled.:-)

      Üdv: Erika

      Törlés
  14. Szia :)
    Én a szülinapomkor annak örülnék a legjobban ha a barátaim meglepnének valamivel :D
    Boldog Születésnapot!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Fanni! Egy igazi meglepetés bulinak én is nagyon tudnék örülni, hiszen bevallom még ilyenben nem volt részem. Remélem a barátaid valami csodásat találnak ki születésnapodra.:-)

      Üdv: Erika

      Törlés
  15. Mészáros Henriett néven követlek (legally.blonde.prini@gmail.com címen) itt, és ugyanezen a néven likeoltam az oldalakat!
    Boldog szülinapot! :)

    VálaszTörlés
  16. Ja, és szülinapomra Trónok Harcás felnőtt színezőt szeretnék! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Henriett! Nagyon szépen köszönöm, hogy rendszeres olvasója lettél a blognak és a közösségi oldalaimon is követsz.:-) Remélem ez a kívánságod hamarosan teljesülni fog.

      Üdv: Erika

      Törlés
  17. anna.gyano néven követleg az istán feliratkoztam osztottam likeoltam happyt neked kapszulás kv főzőt vágyam rég

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Anna! Nagyon szépen köszönöm.Sok szerencsét kívánok neked a játékban. :-)

      Üdv:Erika

      Törlés
  18. Szia . Boldog BlogSzülinapot. :)
    Krisztina Redák néven vagyok rendszeres olvasód , és ezzel a névvel követem a két FB oldalt.
    Születésnapomra egy Zoeva palettát szeretnék:)
    Köszi a lehetőséget. Szép napot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Krisztina! Köszönöm, hogy a rendszeres olvasója lettél a blognak . A Zoeva palettára mostmár az én fogam is fáj .

      Üdv: Erika

      Törlés
  19. Boldog BlogSzülinapot Kívánok Budai Vivien néven követlek a facebookon.�� én valami szuper parfümöt szeretnék még nem igazán találtam meg az igazit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Vivien! Ha te is romantikus típus vagy mint én, akkor szerintem kedvelni fogod az Avon Luck parfümét. Remélem hamarosan megtalálod a hozzád legjobban illő illatot.

      Üdv: Erika :-)

      Törlés
  20. Én egy nagy doboz körömlakkot :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kitudja ,lehet hamarosan olyan nyereményjáték is lesz a blogon :D

      Üdv: Erika

      Törlés
  21. Boldog szülinapot! A Kreatív Hobby boltba szóló utalványnak nagyon örülnék! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mit vásárolnál belőle?:)
      Üdv: Erika

      Törlés
    2. Akryl festékeket és festővásznat! Teljesen kifogytam a festékeimből... :)

      Törlés
    3. Oh de régen alkottam már én is :(

      Törlés
  22. Szia! Boldog Blog szülinapot itt is! És mit szeretnék szülinapomra? Csoki és citrom fagyit. ;) nah meg egy nagy ölelést! ;) puszi: Astrid

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh a csoki fagyi a gyengém nekem is :d Köszönöm szépen Eszti, hogy jelentkeztél a játékra:)

      Üdv: Erika

      Törlés
  23. Nekem nem rég volt a születésnapom, és már egy ideje élményt kérek.:)
    Együtt lenni a családdal, vagy barátokkal, nekem ez többet jelent bármilyen drága ajándéknál.
    Személy szerint jobb is, és jobban megmarad az emberben.:)
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is az ilyen típusú ajándékokat részesítem előnyben. Utólag is engedd meg, hogy nagyon boldog születésnapot kívánjak neked:)

      Üdv: Erika

      Törlés
  24. Feltételek teljesítve instán KINGA.FAZEKAS.1 néven követlek, itt Kinga Fazekas . Szülinapomon a legjobb együtt lenni a szeretteimmel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kinga!

      Nagyon örülök, hogy a blog új olvasója lettél. A születésnapi kívánságoddal pedig teljesen egyetértek :-).

      Törlés
  25. Szia Erika!
    Boldog BlogSzülinapot.:)
    Zsuzsa Rosta néven vagyok rendszeres olvasód, és Zsuzsanna Rosta néven követem a két FB oldalt.
    Születésnapomra parfümöt szeretnék:)
    Köszi a lehetőséget.
    Vidám nyarat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, hogy a blog rendszeres olvasója lettél.

      Üdv: Erika

      Törlés
  26. Boldog blogszülinapot!
    Feliratkoztam, követem a két fb oldalt,
    Születésnapomra pedig egy tervezői táskát szeretnék.
    <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Laura!

      Nagyon szépen köszönöm, hogy a blog új olvasója lettél. Oh azokkal én is nagyon rég szemezek. :-)

      Üdv: Erika

      Törlés
  27. szia, én egy klassz hajformázó készüléket szeretnék

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ilona!

      Remélem teljesül a kívánságod.:-)

      Üdv: Erika

      Törlés
  28. Boldog Blogszülinapot! Smink termékeket szeretnék szülinapomra. Mária Surányi néven vagyok rendszeres olvasód, és a két FB oldalt is ezen a néven követem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Mária!

      Nagyon szépen köszönöm, hogy a blog új olvasója lettél.
      Remélem teljesül a vágyad. :-)

      Üdv: Erika

      Törlés
  29. Nagyon Boldog Blogszületésnapot!
    Kecsenovity Erna néven követlek fb-n :) Születésnapomra pedig csak egy jó estét szeretnék a barátaimmal :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Erna!

      Köszönöm szépen, hogy a blog új olvasója lettél. Remélem a kívánságod teljesülni fog. :-)

      Üdv: Erika

      Törlés
  30. Szia Drága!
    Először is, Boldog Blog Szülinapot! ☺️
    Másodszor pedig, szeretnék jelentkezni a játékra. Én legjobban egy kiskutyát szeretnék születésnapomra. ☺️
    Köszönöm a lehetőséget! ��

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Drága!:)

      Nagyon szépen köszönöm:) Milyen fajtát szeretnél ?Remélem teljesül ez a kívánságod:)

      Üdv: Erika

      Törlés
  31. Szia Erika boldog szülinapot!

    Én néhány nyugodt napot szeretnék a családommal a Balaton partján egy kis csendes lakban

    VálaszTörlés