Smink 6 lépésben! | Our Beauty blog

18:34

A mai napon az Our Beauty bloggerinája lesz a  vendégünk, aki egy  nagyon szimpatikus, kedves leányzó. Andiék blogját egyébként ITT érhetitek el. 



Ellátogattam életem első Fashion Showjára, ahova egy laza szettel és nude sminkkel készültem.

Nagyon imádom a nude árnyalatokat, a fehér, a barna, a bézs az, amivel úgy gondolom, hogy nem lehet mellényúlni.

Nézzük is, azt a 6 lépést, amivel megalkottam a sminkemet.
1  .       Alapozás: a kedvenc alapozómmal és sminkszivacsommal egy biztos alapot vittem fel az arcomra
2  .       Bronzosítás: az arccsontom alá vittem fel egy kis bronzosítót, hogy egy kicsi színt adjak a homogén alaphoz.
3  .       A szemöldök az, ami nélkül mostanában nem lépek ki itthonról. Hogyha nem sminkelek semmit, akkor is egy kis szemöldökpúdert feldobok, hogy karaktert adjak az arcomnak.
4  .       Szemhéj: a Makeup Revolution palettájának Creme, Buffer, Latte és Caffeine Fix árnyalatait használtam. Egy satírozó ecset segítségével összedolgoztam a színeket a füstös végeredmény érdekében. A tekintetemet egy szemhéjtussal nyitottam ki.
5  .       A szempillaspirál sem maradhatott el.
6  .       Az i-re a pontot a rúzsommal tettem fel egy Candy K árnyalattal.



 

Ti hogy álltok a nude színekkel? A hétköznapokra el tudnátok képzelni ezt a sminket?

You Might Also Like

0 megjegyzés