Top 10 kedvenc könyvem, amit le sem tudtam tenni! | Adri könyvmoly vagyok!

09:30

A mai napon megismerkedhetek Adrival, az Adri könyvmoly vagyok! írójával. Kedvenc könyveit mutatja be nekünk, fogadjuk, hát nagy szeretettel. 

 


Ezen listám hosszú, verejtékes munka eredménye. Nagy könyvmoly vagyok. Sokat olvasok, így sok kedvencet is avatok. Eme merénylet ért, válasszam ki 10 legkedvencebb olvasmányom. Bizony majdnem beletört a bicskám. Olyan, ez, mintha egy anyától megkérdeznék, melyik a legkedvencebb gyereke. De olyan nincs, mert mind egyformán szeretem. Így olvasmányból is csak 10-t kiszedni irtó nehéz. Sok könyv fölkerült a képzeletbeli listámra, majd kihúztam és újat írtam fel helyette, aztán ismét visszakerült az a bizonyos kihúzott. Szóval becsüljétek meg e nehéz munkám és vegyétek kézbe e nemes olvasmányokat, hogy saját kedvenc listátokra is felkerüljön.

Mivel is kezdhetném a sort, ha nem ezzel a kötelező olvasmánnyal, amit bár sokan gyűlölnek, én újra és újra elolvasom. Talán legtöbbször elolvasott könyvként is szerepelhetne. Na és legtöbbször megvett könyvként is, mert 4 különböző példányban megvan itthon a polcomon. Nem tudom elmondani mit szeretek benne pontosan. Mindent. Vicuskát, a törököket, a háborús fejezeteket, a hősiességet…


Kedvenc fantasym és első találkozásom kedvenc írónőmmel. Szeretem a romantikus részét, a film felvevésének körülményeit, de legjobban a fantasy részeket, a mesés elemeket. Lilia akkora kedvencem, hogy mindkét lányomnál kalapban volt a név tovább vitele, csak apuka leszavazta minduntalan. Az írónő sajátos szóhasználatát imádom különösen és a képeket, hangulatokat, amivel apellál.
A vámpírok és én nagy szerelem. Az író hihetetlen változatos, egyedi és érdekes világot hozott létre oly szereplőkkel, akikkel szívesen találkoznék élőben is, akármilyen gondom is származna belőle. Izgalmas olvasmány az egész sorozat könyvben és filmben is. De ez a rész az abszolút kedvenc.
Boszorkányság, varázslat, fiatal lányok… Hihetetlenül jó köntösbe csavarva, izgalommal fűszerezve. Ez a könyv.
Egy igazi klasszikus, amit mamám könyvespolcán leltem és az óta sem ereszt. Szeretem a főszereplőt. Szeretem az életét.

6. Mary Lide: Cambray úrnője

Ha egy igazi jó történelmi romantikust akarsz olvasni, akkor gondolkodás nélkül ezt a sorozatot ajánlom. Illetve első kötetét, mert utána rögtön vágyni fogsz a folytatásra. Jó ideig a könyv hatására kelta, harcos királylány akartam lenni…
Nem vagyok nagy festészetrajongó. Ismerem Munkácsyt és a munkásságát nagyjából. De a könyv nem ezekért a kedvencem, hanem az élettel teliség miatt, a szép fogalmazás miatt talán. Szeretem a könyv stílusát, fogalmazását. A történetet magát.
Egy megrázó könyv, ami a szívig hatol. Sokat sírtam rajta. Ám mégis a kedvencem. Mert szép. Érzésekkel teli.
Az első olyan nagy könyv, aminél nem érdekelt a sok tájleírás, a nagy volumenű, sokszor üres fecsegéssel teli oldalak, mert azt is szeretem benne. De egyedisége és a szereplők fogtak meg leginkább. Imádom minden egyes oldalát.
A romantikus, lendületes, fiatalos könyvek legújabb generációja, amit bátran ajánlok. Szívbe markoló, szép, hangzatos. Tele olyan mondatokkal, amit bátran idézhetünk.

Nektek melyik a kedvenc könyvetek? 



You Might Also Like

0 megjegyzés