Sleek paletta teszt! | Vendég írások!

18:00

Első vendég bloggerem Manu, aki a mai napra egy Sleek paletta tesztjét hozta el NEKÜNK.  Most erről olvashattok tőle a blogon. Blogját pedig IDE kattintva érhetitek el. 


Sleek – A New Day – i-Divine paletta

A Sleek márka tavaly végre megérkezett a Müller üzleteibe. Egy igazi angol dekorkozmetikum márkáról van szó, így nem csoda, hogy a minőségét is sokan dicsérik. Rengeteg féle sminkterméket dobtak piacra, így teljesen tanácstalan voltam, hogy mit is kellene beszereznem ebből a márkából. Ám a barátom megkönnyítette a dolgomat és meglepett a márka már-már ikonikussá vált I-Divine palettájával. Ez egy 12 színből álló szemhéjpúder paletta, amelyben matt és csillámos színekkel is találkozhatunk.  Az I-Divine palettán belül nekem a „ A New Day” nevű van meg, így ezzel kapcsolatban szeretnék pár gondolatot megosztani.

Kinézet

Engem már a csomagoláson lévő színek megnyertek! Majd kinyitottam és egy elegáns fekete színű paletta tárult elém. Azonban csak ezután folytatódott a meglepetés, amikor felnyitottam. Egy tükör is el van rejtve ebben a csodában. Ezen felül egy applikátor is járt hozzá, így akármikor csak előkaphatjuk a táskánkból és javíthatjuk a sminkünket. Igen, de azért az applikátor másik végére egy ecset részt is rakhattak volna, mert ma már ecsetekkel, sokkal precízebb valamint szebb sminket készíthetünk.

A képeket készítette:  Inspirations of Manuela

A képeket készítette:  Inspirations of Manuela

A képeket készítette:  Inspirations of Manuela

Színekről

12 csodálatos szín, amelyeknek a pigmentáltságuk kiváló. Felvéve a szemhéjunkra sem okoz csalódást, hiszen intenzív szín és persze tartós is. A kedvenc színem a Believer, ezt szinte minden sminkemhez használom. A Happy színnek szintén sokszor hasznát veszem, mert színe tökéletesen megegyezik a szemöldök színemmel. Így néha ezzel kreálom a szemöldökömet is.

A képeket készítette:  Inspirations of Manuela

Összegzés

A palettáról csak pozitív véleményt tudok alkotni, hiszen rengetegszer ezzel készítem a szem sminkemet. Egyedüli negatívumként az applikátort tudnám megemlíteni. A Sleek márka ezzel a palettával bebizonyította, hogy minőségi terméket készítenek és kíváncsi lettem a többi dekorkozmetikumukra is. Ha pedig eddig nem írtam volna cruelty free márka is, így még nyugodtabb szívvel használom!

You Might Also Like

0 megjegyzés