Riport VI. - Egy könyv moly élményei blog írójával

20:10

Ma megint egy közös interjút hoztam nektek, nem mással, mint Hellie-vel az Egy  könyvmoly élményei bloggerinájával. 



1. Mesélnél, picit magadról kérlek? (Mennyi idős vagy? Hol élsz? Mivel foglalkozol jelenleg?)

Hellie: Persze. J Jelenleg Budapesten élek a férjemmel. 2012-óta van ez így, mikor elkezdtem a fősulit, akkor ismertem meg a nagy Ő-t is. J 23 éves vagyok, nincs hozzáfűzni valóm. J Jelenleg HR-asszisztensként dolgozom.


2. Mikor kezdtél el blogolni és miért?
Hogyan születnek a cikkeid?

Hellie: Részben azért kezdtem bloggolni, mert semmilyen hobbim sem volt, részben pedig azért, mert mindig is szerettem olvasni, amióta tudok, azóta minidig volt nálam könyv. Igaz, volt egy hosszabb kihagyásom gimiben és főiskolás koromban, de azóta visszatértem szeretett könyveimhez. A blog csak hozzátesz ehhez, szeretek írni és gondoltam megírom a véleményemet, részben magam miatt, részben az olvasók miatt. Ha esetleg a cikkeimmel tudom felkelteni a figyelmüket egy könyvre, ami mellett elmentek vagy nem voltak biztosak benne, hogy kell-e az nekik, akkor boldog vagyok.

Hogy hogyan születnek? Leginkább egy-egy könyv elolvasása után szinte azonnal, maximum egy héten belül, hiszen akkor még friss az élmény és az apró részletek is a fejemben vannak még. Ezt két hónap után nem biztos, hogy szintén el tudnám mondani.


 3. Esetleg más blogot is vezetsz az „Egy könyvmoly élményei”blogod mellett?

Hellie: Volt több próbálkozásom is a bloggolással, de valahogy sosem találtam meg azt, amit kerestem. Az „Egy könyvmoly élményei” viszont megadja azt a pluszérzést, amit eddig hiányoltam, ha érted mire gondolok. J

4. Elgondolkoztál már azon, hogy egyszer írj egy saját könyvet?
 Ha igen, akkor milyen műfajban íródna?

Hellie: Rengetegszer. Jó pár regény lapul a tarsolyomban, legtöbb kezdetleges állapotban, és félbehagyva, ha egyszer befejeződnek talán komolyabban is elgondolkodom a kiadatáson. Ami pedig a műfajt illeti, elég széles skálán mozognak, de leginkább romantikus vonalon. Van köztük történelmi romantikus. Ja, és disztópia is.


5. Nagyon kíváncsi vagyok és szerintem az olvasók is, hogy hol látod magad 10 év múlva?

Hellie: 10 év múlva is egy könyvmolyként és könyvbloggerként látom magam, akit körbevesz szerető családja és gyermekei. J


6. Ha visszamehetnél a múltban, mint változtatnál? Nem  csak a  blogolásra gondolok.

Hellie: Semmin sem változtatnék, ugyanis azok, amik a múltban történtek tettek azzá, aki vagyok, minden hibámmal együtt.


7. Hogyan fogadták az  ismerőseid , hogy  blogolsz?

Hellie: Örültek és támogatnak.


8. Milyen sikereket értél el a bolgolás révén? 

Hellie: Több minden is eszembe jut. De egy dolgot szeretnék kiemelni. Az egyik a Kis Könyves Bloggerek csoport, akikhez a közelmúltban volt szerencsém csatlakozni. Nagyon hálás vagyok értük, hogy hozzájuk torzozhatom, mindegyikük remek blogger. J


9. Mennyi ideig tart egy-egy bejegyzés elkészítése?
Melyik az a poszt, amire a legbüszkébb vagy és ajánlanád az olvasóknak? 

Hellie: Változó, de átlagban kb. 1 órát igényel egy-egy poszt elkészítése. Nem tudok egyet sem kiemelni a már közzétettek közül, de a jövő héten fog megjelenni a Vastündérek első kötetének ismertetője, szerintem az elég jól sikerült.


10. A közeljövőben találkozhatunk veled esetleg valamilyen rendezvényen?

Hellie: A Könyvhéten mindenképpen, hisz mint könyvblogger, ez lesz az egyik legnagyobb szabású esemény. Ezen kívül más eseményeken is gondolkozom, de még nem született döntés.



A velem készült riportot ITT érhetitek el. 





You Might Also Like

0 megjegyzés