Különleges magyar chokerek ! | Nancykeh nyakláncai

09:30

Sikeres, egyedi. Mai riport vendégemet ez a két szó írja le a legjobban. Nem csak bloggerként, sminkesként, de ékszertervezőként is tevékenykedik. Igaz még az elején jár, de máris nagy sikereknek örvend vendégei körében. Hogy ki is ő? Nem más, mint Méhes Bettina a Nancykeh nyakláncok megálmodója. 





1. Mesélnél picit nekünk a Nancykeh nyakláncokról? (Mikor alakult meg a cég? Minek köszönhető, hogy létrejött? 
Honnan jött az ötlet, hogy megalapítsd? Honnan jött a névválasztás?  stb.)

Nagyon fiatal kis kezdeményezésről van szó, nagyjából egy hónapja hoztam létre ezt az online üzletet. J
Az ötlet onnan jött, hogy régóta szeretem a hosszú logós nyakláncokat, amiknek a végén különböző mennyiségű és színű medál/masni/gyöngy/üvegcse lóg, de sajnos mivel mindegyik bizsu volt, így a lánc hamar befogta a nyakamat, elkezdett lekopni és nagyon hamar használhatatlanná vált.
Múlt év vége fele újra elkezdett külföldön égni a choker láz, akkor én is elkezdtem keresgélni itthon. Sok félét találtam is, de mindegyik ugyanaz a koncepció volt (ha eltekintünk az egysoros, nem logós chokerektől). Mindegyik fekete vagy szürke volt egy kis ezüst vagy arany díszítéssel a végén, ami mind bőr szálon lógott.
Ekkor jött a felismerés, hogy ezeket a lógos nyakláncokat és a chokereket kéne ötvöznöm és egyedivé varázsolnom, hátha más is vágyik valami ilyesmire!
A névválasztás nem volt nehéz, hisz sminkesként és bloggerként talán már páran ismerik a másik oldalamat, ami szintén Nancykeh néven fut, csak az Nancykeh Makeup.


2. Szerinted miért jöttek újra nagy divatba a  chockerek? Mi ennek az oka?

Nagyon egyszerűek, ám igen mutatósak. Gondolom Te is láttál már olyat, hogy valaki egyszerűen a nyaka köré teker egy hasított bőr szálat és kész, meg van a nyaklánc. Szeretem ezt a fajtáját is a chokereknek, mert szerintem eléggé hangsúlyos, így szexivé varázsolják egy ütésre az embert és szép keretet ad az arcnak.
A nagy szerelmem viszont továbbra is az, amikor ezt ötvözöm a lógos résszel is, ahol viszont a személyiségedet tudod kicsit megmutatni, vagy az aznapi szettedet feldobni!


3. Nagyon érdekel engem és az olvasóimat is, hogy hogyan jött az az ötlet, hogy ékszereket készíts? 
Mióta foglalkozol az ékszerkészítéssel?

Hobbinak indult, gondoltam készítek magamnak 1-2 egyedi chokert, ám teljesen magával ragadott az „alkotás” és, hogy valami újat készíthetek. Minden darab más és más. Szinte folyamatosan ez jár a fejemben, hogy milyen pluszt lehetne még belecsempészni ezekbe a nyakláncokba.
A másik, amit nagyon szeretek ebben az egészben, amikor látom egy másik emberen, a saját kreációmat. Szerintem ezt nem is igazán lehet elmondani, hogy milyen érzés.


4. Milyen anyagokat használsz, fel egy-egy ékszer elkészítse során? 
Mik a kedvenc alapanyagaid?

Folyamatosan járom a várost, hogy újabbnál-újabb díszeket találjak a nyakláncaimhoz. A legújabb „Gömb Choker” alapjául szolgáló díszre például a húsvéti díszek között találtam rá, amit aztán ráapplikáltam a nyakláncaimra. 

"Gömb choker"

"Gömb chocker "alapja
Természetesen rengeteg gyöngyöt, medált használok, de a személyes kedvencem a színjátszós kő, ami nagyon hajaz a mostani hologramos őrületre vagy a virágos gyöngyök, amik pedig inkább elegánsabbak.



A fentebb említett:  Színjátszós kő


A díszeken kívül természetesen a zsinór a legfontosabb, hisz az tartja egyben az egészet, a nyaknál pedig elég hangsúlyos szerepe van, így azokat nagyon megválogatom. Sajnos nem egybe futottam bele, ami gyenge minőség volt.


5. Menyi ideig tart egy –egy darab elkészítése? Van esetleg kedvenc darabod?

A leghosszabb idő az, amíg megtalálom a megfelelő alapanyagot. Nem nagyon készítettem még ugyanabból kettőt (csak tesztelésnél), így azzal megy el a legtöbb idő, hogy kikísérletezzek egy újat. Maga a folyamat az 30-45 perc attól függően melyiket készítem. Ezen felül pedig a tartójukat is én készítem a két kis kezemmel, szóval abszolút kiélem tervezői vágyaimat.
A kedvenc darabom egy rose gold szatén zsinóros, hologramos kővel ellátott darab.


6. Mitől egyediek termékeid? Miben másak a konkurens cégektől?

A szatén zsinór abszolút egyedülálló szerintem. Ez azért jó, mert rengeteg színben kapható és enyhén fényes hatásuk van a bőrrel ellentétben. A másik dolog pedig egyértelműen az, hogy nagyon egyedi díszítéseket használok. Próbálom figyelni a legújabb trendeket, pl. a rose gold és a púder színek most tavasszal nagyon ígéretesnek bizonyulnak, így ezeket mindenképp előnyben részesítem.
A vevőimnek szerintem nagyon értékteremtő, hogy egyedi kérésre is készítek nyakláncokat, így lehetőséget adok egyéniségük teljes kibontakozására.
Próbálom az idősebb korosztályt is bevonni, a visszafogottabb színekkel és mintákkal (pl. a virágos dísz nekik is nagyon tetszik szerencsére), mégis próbálom alacsony áron árulni ezeket, hogy a fiataloknak is elérhető legyen.


7. Vevőid milyen típusú darabokat részesítenek előnyben és melyeket nem?

A színes szatén zsinór nagyon befutott, illetve a színes bőr chokerek is.Nagyon szeretik a színváltós és virágmintás gyöngyöket is szerencsére.Amit abbahagytam, mert nem igazán vitték és nekem sem volt kedvencem, az az egy soros hátul kapcsos choker. 


8.  Molett hölgyek számára milyen chockereket ajánlanál?

Sokan nem értik még, hogyan lehet ezeket hordani. Mindenki azt gondolja, hogy ezt csak szorosan, 2-3-szor körbetekerve a nyakon lehet hordani, pedig nem. Az idősebb korosztálynak és a molettebb hölgyeknek azt ajánlom, hogy kevésbé szorosan kössék meg 1-szer vagy 2-szer a nyakuk körül és a többit hagyják lógni. Ezt lehet variálni, hogy egyszer sem tekerik körbe, csak elől csinálnak egy masni alapot és hagyják hosszan lógni, vagy egy teljes masniban! Én is a molettek táborát erősítem szóval abszolút értem a problémát, de higgyétek el, nagyon szépen mutat! J 

Molettebb vagy  idősebb hölgyek így  használják a chokereket!


Molettebb vagy  idősebb hölgyek így  használják a chokereket!


You Might Also Like

0 megjegyzés