Az én kedvenc bloggerem! | Február

19:14

Mostanában azt  veszem észre, hogy ezen a  blogon órákat is képes vagyok lógni. Na jó, talán túlzás azt írnom, hogy órákat, de szeretek itt elidőzni. Ez, pedig nem más, mint a Lauren’s Vouge, melyet Laura ír nekünk. 






Az én kedvenc bejegyzésem Februárban – Nyílt levél egy elveszett barátnak! volt.
 Amikor elolvastam, teljesen átéreztem, amin Laura átment. Én is elveszítettem egy „barátot”, aki tényleg fontos volt nekem. Igaz, nem rég felkeresett és megbeszéltük a dolgokat, de két évig semmit sem halottam felőle, végig az volt a fejemben, hogy biztos megbánthattam vagy már nem akar az életemben részt venni, elege lett. Tényleg, ezt az érzést senkinek sem kívánom, ezt az önmarcangolást. Mi is a suliban ismerkedtünk meg, még általános iskolában, és nekem is hiányoznak, a vele töltött boldog napok. 

A cikkben átéltem minden fájdalmát Laurának, sőt legszívesebben szorosan magamhoz öleltem volna. A hónap házigazdája nem más, mint a Home made életünk blog írója Anett, hozzá és a többi játékos blogjára is látogassatok el.



Nektek volt kedvenc blogotok a hónapban, amit szívesen böngésztettek, akár órákig?


You Might Also Like

0 megjegyzés