Az én kedvenc bloggerem ! | 2017.Január

11:25

 Nem hittem volna, hogy ma újra itt leszek és elkészítem ezt a bejegyzést NEKTEK.Ahogy észrevehettétek elmentem egy hosszabb szünetre, mert nem tudtam mi lesz a boggal.Ebben az időszakban alig vagy nem is olvastam bogposztokat, helyette inkább a  YouTube csatornákat fedeztem fel és ma ezekről szeretnék írni nektek egy kedvences posztot.
Remélem, találtok közöttük pár újdonságot.

A mai nap házigazdája nem más lesz, mint az Egyszerű pillanatok írója Tamara O'Braien, az ő és a többiek cikkét a poszt alatt megtaláljátok. Jó olvasgatást kívánok hozzá. 

A top 10 kedvenc  YouTube csatornám Januárban


1. LaurDIY

Lauren munkásságát már nagyon régóta nyomon követem, és egyszerűen imádom ezt a csajt. A YouTube csatornáján különböző saját készítésű (DIY) termékeket mutat be nekünk, amit mi is egy szempillantás alatt elkészíthetünk.Nagyon vidám, aranyos, barátságos csajszi. Ha tudtok, akkor lessetek be hozzá mindenképpen. Megéri ;)
Kedvenc videóm  tőle Januárban:




Erre a csatornára nem rég találtam rá, és egyből belopta a szívembe magát. Négy lány vezeti ezt a körmös műsort: Hanna, Julie, Minnie és Miri. Minden hétfőn és pénteken új videó kerül fel a csatornájukra, érdemes csekkolni őket. 
Kedvenc  videóm tőle Januárban:


                                                                             3. Hédinke

Igen, rá  is csak most  találtam, de  azóta  mondhatni, hogy  majdnem rendszeresen nézem a  videóit. 
Mi a  véleményetek  Hédiről?

Kedvenc  videóm tőle Januárban:



Szerintem ő az a magyar YouTuber, akit imádok (na jó túlzás, szeretek). A napi Vlog videóit szoktam nézni a leginkább, mert az valahogy leköt. Tessék csekkolni azonnal a YouTube csatornáját, ha még nem tetted  volna  meg . 

Kedvenc  videóm tőle Januárban:



Henry-t Anna egyik vlog videójában láttam először, és kíváncsi voltam az ő csatornájára is, így egyből rákerestem. Jó pár videóját meg is néztem, és ezek után ment a feliratkozás. Nagyon tehetséges fiatalembernek tartom, és támogatom a munkásságát. 

Kedvenc videóm tőle Januárban:



Szerintem Biát sem kell bemutatnom  nektek. Egy kiváló sminkes és imádom a munkásságát :)

Kedvenc  videóm tőle Januárban:






Aki  nem  ismerné  ezt a tehetséges csajszit, annak most bemutatom. 

Kedvenc  videóm tőle Januárban:



Ezt a csatornát nem rég találtam a MBBK facebook csoportjában, ahol pont ez a videó volt megosztva. Annyira meghatott és magával  ragadott, hogy elképesztő. Nincs még  gyerekem, de teljesen áttudtam érezni azt a traumát, amiről  mesél  nekünk Zsófi. Innen is minden jót  kívánok a picinek és sok-sok ölelést küldök .









+ 1 blog 



Mégis  milyen lenne ez a játék, ha  nem mutatnék be nektek legalább egy blogot. Tudom fentebb azt írtam, hogy alig/nem olvastam blogokat Januárban, de mostanában megint elkezdtem . 
Erre a bloggra mindig vissza-vissza térek, mert feltölt és pozitív energiákat ad.


Igen  most picit szabályt szegtem, de tudjátok mit? Miért ne lehetne szó YouTube csatornákról is ebben a játékban? 



Nektek mi a  véleményetek a mai  cikkről? Ki  volt a  kedvencetek?





You Might Also Like

0 megjegyzés