42 nap alatt így szabadulhatsz meg a lomoktól!

19:00

Egy hasonló ötletet láttam a minap a Pinteresten és gondoltam elkészítem NEKTEK az én változatomat ebből. Na jó, lehetséges, hogy pár tippet azért én is kölcsönvettem belőle. Az eredeti képet itt tudjátok majd megnézni a lementett Pin tábláim között.



Ez egy 42 napos Lomtalanítási – Rendszerezési Challenge lesz, amit mai napon indítok útnak.
Tehát 42 nap áll majd rendelkezésünkre, hogy szebbé, tisztává/rendszerezetté tegyük az otthonunkat tavaszra.

  1. MINDIG DOBD KI A LEJÁRT SZAVATOSSÁGÚ TERMÉKEKET! NE KÍSÉRLETEZZ, ÉS NE HASZNÁLD FEL ŐKET!
  2. Van olyan, hogy kihízzuk kedvenc ruhánkat, aztán pedig évekig arra vár a szekrényben, hogy „majd egyszer„ újra belefogyunk. Nos, ha ez eddig nem történt meg, akkor inkább ki vele. Én is így tettem és inkább eladományoztam a ruhatáram 80%-át, mert kihíztam és tudtam jól, hogy egy hamar megint nem leszek hajszálvékony leány. 
  3. Amihez rossz emlékek kötnek, azokat is garantálom, hogy nem nagyon fogod többé hordani, így tehát adományozd el őket vagy dobd ki a kukába. Sokan ugyan is úgy tartják, hogy az ilyen tárgyakat, termékeket nem jó tovább adni másoknak, mivel a viselőjük is boldogtalan/szomorú lesz. Általában eladományozom az ilyen holmijaimat is, hiszen valakinek kincs, ami már nekem nem okoz örömet (gondoljunk csak arra, hogy most Magyarországon hány szegény család él, akik nem tehetik meg azt, hogy havonta új ruhát vegyenek meg – pl: sapka)
  4. Ha már van „húszezer” hasonló táskád, ruhád, parfümöd stb. akkor igazán rád fér a szelektálás. Mindenből legyen egy  basic (alap) darabod, amit könnyen tudsz majd párosítani a szettjeidhez. A többit pedig ad oda egy rászoruló ismerősödnek vagy adományozd el a helyi családsegítő központban. Tuti örülni fognak neki! Neked pedig a gardróbban lesz több helyed.
  5. Nem működő elektronikus készülékek majd egyszer csodálatos módon megjavulnak. Aha, na persze! Ha tudod jól, hogy nincs most rá lehetőséged, hogy megjavíttasd és valószínűleg a következő 1 évben sem lesz akkor ki vele a kukába. 

Saját kép


Mi a véleményetek róla? Kipróbáltátok már?

You Might Also Like

0 megjegyzés