InstaLife | December

18:30

Újra itt vagyunk, és megint megosztom veletek milyen képeket is osztottam meg az  Instagramon 2016. Decemberében. Szerintem lássuk is a medvét.

A miskolci adventi koszorú (részlet)
Bár nem vettünk semmit a vásárban, de előszeretettel nézegettük a csodálatosabbnál csodálatosabb termékeket. 
Talán itt döntőt Ő is úgy, hogy saját Facebook oldalt hoz létre a műveinek? 
Ez a kép még Netti DecemberPhotoChecklist kihívására készült. Az akkori kedvenc parfümöm. 
Ez  is a challengre készült. A kép a nyaralásunkon készült, baromi  jópofa ez a "hasznosítsuk  újra a régi cipőket" dolog. 
Suzynak is kellett már egy meleg ruha télre. 
Random
Ezt már láthattátok a Rudolf megjött hozzám c. cikkemben.
Varázslat
Pepco gyertya
Ezek közül 10 filmet sikerült is megnéznem, de jövőre tuti megmarad ez a MovieChallenge. Ti csatlakoznátok?
Ő által készített Homemade Tiramissu
Megint egy selfie
Ildi által készített karácsonyi körmöm. Az  Instán @szutyi néven tudjátok követni a munkáit és őt is.













You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Valahogy mindig visszatérek a blogodra, azon veszem észre magam, hogy mindennap itt vagyok a te blogodon. Imádom a posztjaid, és imádom olvasni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. El sem tudod hinni , hogy most milyen boldogságot adtál nekem. Bevallom elgondolkoztam azon , hogy feladom a bloggolást és az írást és ezért van ilyen nagy szünet most ( össze kell szednem még magam a visszatéréshez), de most adtál egy olyan erőt nekem , amibe tudok kapaszkodni. Köszönöm szépen :-)
      Köszönöm Neked és a többi olvasómnak, hogy vagytok . Ígérem hamarosan lesznek újjabb cikkek a blogon :-)
      Addig is maradj velem :-) Millió ölelés Erika

      Törlés