Hello 2017! | Mi történt velem Januárban? Hova tűntem?

11:50

Annyira sok mondanivalóm van számotokra, de fogalmam sincs, hogy hol kezdjem el. Így hát belevágok a közepébe, és majd eldől hová is akarok kilyukadni útközben. Fent a nagy kérdés, eddig hol voltam és miért csak most jelentkezek, így Január 8.-án?



Nos, úgy voltam vele (és kérlek, NE HARAGUDJATOK RÁM), hogy rám fér egy kis pihenés (*na, jó nem akartam ilyen sokáig húzni), tudjátok 1-2 nap és azután belevetem majd magam az írásba, de sajnos valamiért ez nagyon elhúzódott. Az 1-2 napból majdnem egy hét lett, amiért még egyszer elnézést kérek tőletek.  


Először csak a gondolataimat akartam összeszedni, hogy miről fogok majd 2017-ben blogolni, mivel fogom a blogot útjára indítani az újévben. Sikerült is pár cikk ötletet lejegyeznem, ám utána belestem abba a hiába, hogy húztam – halasztottam a cikkek írását. „Na, majd holnap!”, de mikor másnap lett vagy kedvem nem volt írni (mert fogalmam se volt XY cikkből mit hozhatnék ki), vagy olyan dolog történt, ami miatt rosszul éreztem magam (Ha észrevettétek én nem szeretek, akkor  blogolni, ha rosszul érzem magam és minden bajom van.  Szeretném, ha a  blogom egy pozitív menedékhely lenne, mindenki számára, beleértve engem is. Úgy nem akarok írni, hogy közben teljesen máshol vagyok szellemileg és nem itt veletek. Remélem, ezt ti is megértitek). Ilyenkor általában nem, hogy  blogolni nincs kedvem, de úgy igazán semmihez sincs, de ezen a gondolkodásmódon akarok változtatni. Pont tegnap szereztem be Dr. Almási Kitti: Bátran élni című könyvét, amivel már tavaly ősszel szemezek. Jah imádom az ilyen pszichológiai, önfejlesztő-önsegítő könyveket.


 Na de mindegy, mert picit elkanyarodtam a témától, ott tartottam, hogy megszületett pár ígéretes ötlet az új évi cikkekhez, ez után úgy gondoltam, hogy ha már újév – új kezdet, akkor a  blogot is kicsit fel kéne frissíteni. Aki szemfüles volt, az észrevehette, hogy új főmenü és  almenü lett a blogon. 
 Ha megengeditek, párat ki is emelnék, ezek közül.  

Előtte valahogy így nézett ki a blog legördülő menüsora






Most pedig így:







Ahogy látjátok a különbség annyi lett csupán, hogy a Divat részhez, oda tettük az  Outfit posztokat (így sokkal értelmesebb számomra is, illetve számotokra is – legalábbis szerintem). Az életmód menühöz bekerült egy új  almenü, mégpedig az OTTHON néven. Ebben a menüben olyan dolgokról szeretnék írni majd később, ami kimondottan az otthonunkról szól majd (pl: rendszerezés, lomtalanítás, időbeosztás, lakásdíszítés stb.), illetve egy ÜNNEPEK menüsor is lett (ide majd a különböző ünnepi készülődéseket, ajándékokat, blogmas sorozatot képzelem el a későbbiek folyamán). Az AJÁNLÓKHOZ is egy új vendég csatlakozott, mégpedig a HAVI KEDVENCEK, szerintem ezt nem kell el magyaráznom, hogy miről is fog szólni (hiszen magáért beszél a menü).



És talán ha nagyon szemfüles voltatok, akkor azt is láthattátok, hogy az eddigi  VKP Posztok főmenüje kicserélődött, és helyette a SZEMÉLYES nevet kapta. Hiszen ide a személyes dolgaimat szeretném majd beletenni, illetve itt összegyűjtöttem a különböző Chalengeket illetve Játékokat, Tageket is (hiszen ezek is személyesek számomra), mint például a VKP Posztok, Az én kedvenc  bloggerem! Játék stb. 


Ahogy láthatjátok nagyon sok tervem /tervünk van, már így év elején SZÁMOTOKRA. Azért is írom ezt többes számban, mert a dizájnt-, a menüt a párom szokta elkészíteni, és neki köszönhetjük ezt a kinézetet is. Én csak az ötletet adom hozzá, az elképzelést, illetve a kisebb munkákban tudom csak kivenni a részemet (pl: az oldal hátterének színe stb.). Még a logót szeretnénk kicsit átalakítani majd.


És akkor jöhet a bűvös kérdés, mit tervezek a  bloggal 2017-ben?


Sok mindent. Szeretném magamat megmutatni, mint körmös blogger is (hú, bár ezt nem tudom, hogy jól  átgondoltam-e, de majd kiderül) vagy is ilyen kezdő körmös blogger vagy mi.
Mint mondtam az Otthon témában nagyon sok cikkel szeretnék NEKTEK kedveskedni, illetve még a Személyes menüben is, ahol kicsit megismerhetnétek engem, illetve én is titeket.  Szerintem mára már túlnőtt a blog egy egyszerű szépségápolási blognál, aminek mostanra én is örülök. Hiszen így több „műfajban” megmutathatom magamat, és egyedivé varázsolhatom ezt a kis platformot. 


A következőkben arról olvashattok, hogy mit történt velem Januárban, mi a tervem a bloggal , mik  az  álmaim és  ilyenek. Ha érdekel titeket, akkor tartsatok velem.



Jelenleg kivizsgálásokra járkálok én is, így ezért sincs annyi időm a cikkek megírására, mint, ahogy ezt eredetileg megálmodtam.  Sajnos vagy nem sajnos én a cikkek többségét reggel tudom megírni NEKTEK, hiszen akkor friss az agyam és akkor vagyok a legproduktívabb szellemileg. Este fele higgyétek el, már egy épp kéz láb mondatot sem tudok összehozni. De ez nem akadályozz meg abban, hogy betartsam az óévi ígéretemet, amit felétek tettem. Innentől kezdve törekedni fogok arra, hogy minimum heti 2 poszt kikerüljön ide, jobb esetben heti 3 poszt. Szeretném majd a kitűzött időpontokban publikálni az írásaimat, ami ugye bár Hétfő , Péntek. A csütörtök azért kérdőjeles, mert nem tudom még, hogy tényleg lesz e időm heti három  posztra, de  az  biztos, hogy a Hétfő, Péntek fix  időpontok  lesznek.





Na  viszont  visszatérve  Januárhoz, képzeljétek  el 3  év  után végre a  MagyarBlogerek  közé  tartozok . Hú  kimondani  is  olyan    érzés . Egy  baj  van  csak, amit  már a  blogos  barátaimmal  meg  is  beszéltünk, hogy valamiért a  helyes  kódot  nekem itt nem adja  ki képként ( úgy  mint a  Bloglovinál), pedig  mindent  jól  csináltam . 

Mindegy  azért  ide  beteszem a  linkjét , itt elérhettek: Angel - Magyar Blogok



Remélem tetszett ez a bejegyzés. Ha még nem tettétek volna, meg akkor iratkozzatok fel a bloggra, vagy hagyjatok egy kis üzenete nekem, hogy lássam, hogy itt jártatok.  

 





You Might Also Like

6 megjegyzés

  1. Az őszinte megnyilvánulástól én azért tartok mindig és a mai napig vannak dolgok, amiket nem mondok el nyíltan az interneten, mert én félek attól, hogy visszaélnek a megszerzett információval. Nem akarok hátrányban lenni csak azért, mert blogolok, írok és rajzolok. Van véleményem persze, van egyéniségem is és amiről úgy gondolom, hogy bárkinek elmondanám megint akár idegennek is, azt közzé is teszem. De a videózás és a blogolás, ahogy minden más nyílt, millióknak elérhető megnyilvánulás olyan veszélyt is rejt magában, hogy a rossz akarók vissza élnek vele. S így sérülhetsz, ahogy a karriered és az életed bizonyos szakasza is. Bár ember függő, ki miként kezeli a trollokat, de ők nem csak a virtuális térben léteznek, hanem a rendes életben is.
    Szóval, azt tudom mondani, ha bele is kezdesz a videózásba, mindenképp törekedj arra, hogy ott is mit mondasz és mit nem. Ami felhasználható ellened és ezt nem akarod, ki ne mond. :) Amúgy meg bátorság, ma már tök hétköznapi, hogy az emberek élnek az interneten. Így vagy úgy, de jelen vannak. :) És ebben szerintem nincs semmi rossz. Ez is egyfajta fejlődés, ahogy eddig is fejlődtünk, szerintem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Cathreen! Kérlek ne haragudj , hogy csak most válaszolók a kommentedre. Bevallom osztozom a kétségeidben, sőt mára már ( a cikk megírása óta) felmerült az is bennem, hogy hagynom kéne a fenébe ezt a dolgot, legalábbis addig , amíg meg nem erősödök. Nagyon sok mindent még NEKTEK sem merek elmondani, sőt talán jobb is ha nem fedem fel magamat 100%-ig, mert eddig csak hátrányom származott belőle. Igen átgondoltam, mi mindent adhat és vehet el tőlem a YouTube és lehetséges , most több az ellene szóló érvem, mint Január 8.-án a mellette való. Igen jól mondod , muszáj kicsit megerősödnöm és kilépnem , majd a komfort zónámból és felfedni magamat, ha nem is 100%-san , de annyira amennyit szeretnék mutatni mások felé:) Köszönöm, hogy itt voltál velem illetve a hasznos tanácsokat is :)

      Törlés
  2. Szerintem az édes kevés, hogy törekedsz arra mit mondasz. Tehetsz bármit akkor is utálni fognak és ezt el kell fogadni. Lelkileg fel kell készíteni magad jó előre, különben bele fogsz roppanni.
    Én is (csak) magyarul kezdtem bele a blogolásba és youtube-zásba, most már próbálok átállni angolra és azóta elköltöztem a régi tárhelyemről, saját domainem lett.
    Mivel még eléggé az elején járok, 177 youtube feliratkozóval és 256 facebook követővel azért híresnek egyáltalán nem lehet nevezni, mégis a kezdetek-kezdetén annyi negatív kommentet és támadást kaptam, amit életembe még soha azelőtt. Napi szinten jöttek az üzenetek, hogy ocsmány vagyok, kurva vagyok, ribanc vagyok, szüleimmel tartatom el magam, ingyenélő vagyok és a kedvencem, hogy egy "liberális ribanc" vagyok. Ezt nem tudom honnan jött...
    Szóval én levontam a következtetést: tök mindegy mit csinálsz, hogy csinálod, hogy nézel ki, hogy beszélsz, akkor is lesz olyan ember, aki hibát talál benned és olyanokért ítél el, amik amúgy nem is valós dolgok.
    Szóval ha belekezdesz a youtube-ozásba, akkor erre fel kell készülni. Nem kell hozzá híresnek vagy sikeresnek lenned, már az elején is megtalálnak. Ezt nem azért mondom, hogy még erősebb félelmeid legyenek, hanem pont azért, hogy ne váratlanul érjenek ezek és ne törj tőle össze. Mert igen, nagyon egyszerű azt mondani, hogy "áh engem nem érdekel, úgy is csak egy névtelen hater", de amikor napi szinten hallgatod, hogy ocsmány ribanc vagy akkor nagyon nehéz megállni, hogy picit se inogj meg. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Sofie! Elnézést , hogy csak most válaszolók neked is , de át kellett gondolnom egyest - mást a kommented után. Nem hiszem azt , hogy ha én csinálok valamit az 100%-ban utálatot fog kiváltani másokban. Persze lesz olyan , hogy egyeseknek majd nem fog tetszeni az amit én közvetítek és tudom jól ennek hangot is fognak adni. A saját domin gondolatával én is eljátszottam, de én még picinek érzem ehhez a blogomat. Nem szabad más véleményére adni, főleg nem a negatívokra, akik direkt rosszindulatból írnak neked. Az ilyen trágárságokat pedig egyetlen ember sem engedhetné meg magának, oké nem tetszik valakinek í amit csinálsz ott az X és lépjen tovább , de hogy így megalázzanak egy nőt szégyen. A saját bizonytalanságukat akarják így rád nyomni. Hála az égnek a Youtobe-on sokan nem engedik a komment funkciót . és már értem miért. Ilyen például Otthonka, sok követője van , mert így is szeretik , amit csinál:) Ezért is mondtam, ehhez még nekem erő kell , hiszen nem kell + 1 stressz forrás. A stressz hosszú távon fizikailag sem tesz jót az embernek, és nincs erre szükségem . Inkább a blogra töltök fel vidit és ennyi , de ehhez is erő kell, ami még nincs. Én épp emiatt nem vágok MÉG bele úgy döntöttem , és NEKED pedig kitartást kívánok , mert jó vagy abban amit csinálsz. Nem nyalizok , vagy ilyesmi hanem ez az igazság.

      Törlés
  3. Jò dolgokròl ìrtál, szerintem reálisak a céljaid és drukkolok, hogy megvalòsuljon minden. Viszont mielőtt Youtube csatornát indìtanàl.. alaposan nézd àt a posztokat és azoknak helyesìrásait, elìrásait, mert lehet ez az olvasòkat nem zavarja (észre sem veszik), de aki tàmadni akar annak remek lehetőség lehet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Janka:) Köszönöm szépen a jókívánságokat , remélem valóra is fog válni minden, bár tudom ezek érdekében tennem is kell. A YouTube világát most kihagyom egyenlőre , mert csak plusz stressz lenne, amire végképp nincs szükségem. Köszönöm, hogy felhívtad a figyelmemet a hibákra, igyekszem majd egy kijavítani őket:)
      U.I.: Instagramra viszont mint eddig is kiteszem majd a Story-kat :) Aks.fm-en pedig lehet tőlem kérdezni is és válaszolok is rájuk :)

      Törlés