A nap bloggere voltam!

10:41

Az a megtiszteltetés ért a hét elején, hogy a Magyar Bloggerek és Blogkedvelők Közössége (MBBK) facebook csoportjában én lettem a nap bloggere. 


 
1. Szerinted miben hasonlítasz leginkább egy angyalra?

Azt mondja párom, hogy nagyon jószívű tudok lenni másokkal és szeretetre méltó, segítőkész. Egyébként, azért kérdeztem meg őt, mert ő nevezet el így „angyalkának” mikor találkoztunk, és annyira megtetszett ez a becenév, hogy később ezért lett ez a blog neve. Sajnos az Angel Style foglalt volt ezért magyarosítanom kellett a weboldal nevét. 


2. Ránézésre is elég egyedinek látszol, mi a legkülönlegesebb tulajdonságod vagy a legfurcsább szokásod? (M. András)

Be kell, hogy valljam ezzel a kérdéssel kisebb fejtőrést okoztál nekem. Ezer meg egy furcsa szokásom van, amiről legszívesebben nem is beszélek másoknak. De szerintem, ami publikus lehet az, hogy rendszerezek mindent (vagyis próbálok). Rendszerezem a számláimat és különböző színkóddal látom el őket (pl: zöld színű számla: amit azonnal be kell fizetnem a postán, rózsaszín: ami még ráér pl: telefon számla stb.) .

Furcsa szokásom még, hogy a tejfölt magába nem eszem meg, de a tejfölös ételeket viszont igen. A tojást is csak főzve tudom elfogyasztani, rántottát nem eszek, 1 évben maximum 1-2xer.

Mindig történik velem valami balesett, mert kétbalkezes vagyok (pl: kimegy a bokám, mert félre lépek stb.) .

Ám a legdurvább, ami eddig megtörtént velem, az az volt, hogy lecsúsztam házunk előtti lépcsősoron 2013-ban.  Tudjátok ,akkor volt az a nagy fagyos időszak, és nem volt lesózva a lépcső. Mentem volna gyaksziba és puff gerincel végig szánkáztam, nem i  kell mondanom szerintem, hogy eltört nyaki gerinccsigolyám (szuper), de még majdnem a mentőorvos is ugyan így járt, mivel jégpáncél borította a betont.  


3. Miért nem szeretsz sátorozni az erdőben?

Nem tudom megindokolni, egyszerűen nem vonz ez a dolog engem. Na jó, persze ha így keresgélek, az agyamban van indok, sőt sok is. Kiskorom óta annyira szeretnek a szúnyogok, hogy valami eszméletlen. 3-4 évvel ezelőtt nyáron baráti társaságba elmentünk egy „sátorozásra” és képzeljétek 40 db szúnyogcsípéssel lettem gazdagabb aznap, úgy, hogy befújtam magam. Nos, ez is az egyik oka, meg, hogy nem vagyok egy „dzsungel” nyuszi: D 


4. A könyvajánlóban eddig csak egy bejegyzés szerepel. Igazából ehhez kapcsolódik a kérdésem: te éltél már át pánikrohamot?

Nagyon sok pánikbeteget és depresszióst ismerek, így tudom milyen is ez. 


5. Fogsz ajánlani újabb könyveket? Bevallom, én nagyon szeretem az ilyen típusú bejegyzéseket.   ( G. Kamilla)

Persze, hogy fogok NEKTEK ajánlani könyveket, csak lehet, hogy már jövőre lesz erre időm. 


6. A blogoláson kívül mi a legnagyobb szenvedélyed? ( B.Andi)

A körmözés és a sminkelés illetve a fotózás. Nagyon sokáig körmöztem, de most meg szeretnék tanulni sminkelni is, akár profi szinten. Egyébként a nagy álmom, hogy egyszer megszerezzem a műkörmös szakmát. 



És ne feledjétek az Instagramon szeretném látni a ti csodaszép képeiteket is, így létrehoztam a kis közös hastagünket , ami az #angelstyle



  





 


You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Köszönöm a választ. Sejtettem ám, hogy ezek a főbb területek, de de kívácsi voltam, vajon lesz-e olyasmi, ami váratlanul ér. A körmözés és fotózás közös szenvedélyünk, a sminkelésben viszont én nem vagyok járatos, és ezúton is biztatlak, hogy erre a területre szerintem is érdemes nagy hangsúlyt fektetned! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen kedves Bandita :-) Nagyon jó volt a soraidat olvasnom , elnézést, hogy csak most válaszoltam csak :-) Örömmel tölt el, hogy közös az érdeklődési körünk, és ígérem 2017-ben oróbálok sokkal jobban a sminkelésre fókuszálni és a blogon is termékteszteket, napi sminkeket bemutatni :-) De majd próbálok más irányba is mozogni , remélem így is velem tartasz. Annyit elárulhatok bizony lesz körmös poszt is és ajánló és gasztró cikk :-)

      Törlés