InstaLife 3. | Avagy mit osztottam meg veletek Novemberben az Instán!

14:21

Először is megszeretném, köszöni NEKTEK a sok pozitív kommentet, amit itt hagytatok nap, mint nap 1-1 posztom alatt. Ezzel bátorítotok és erőt adtok nekem. 


Szeretnélek megismerni jobban titeket (*hiszen minden egyes olvasómat egy családtagomnak tekintek), ezért egy olyan opciót találtam ki, hogy mi lenne, ha ezzel az  #angelstyle hasteggel ellátnátok a képeiteket az Instán. Azaz, lenne egy közös hastegünk így végre picit közelebbről is megismerhetnélek benneteket. 

Visszatérve a Novemberhez, hát nálam így zajlott az  InstaLife

1.  Mint láthatjátok végre idén sikerült beszereznem nekem is a DM  Life Book-ai közül ezt a drágaságot. Azért egy halacskás motívum mellett döntöttem, mert ez tetszett meg a leges legjobban.



 2. Sikerült megvalósítanom egy célomat is, melynek ajándékául ezt a kis táskát, illetve neszesszert kaptam. 




3. Petra (@Petra1027) instagramján láttam meg először ezt a különleges teát és egyből megmozgatta a fantáziámat vele. Így hát elkezdtem keresgélni ez után a Muffinos tea után. Mikor már feladtam volna, pont egy Müller szombaton bukkantam rá. Egyébként imádom ennek a lánynak az instáját, mert mindig valami szuper dolgot tuti találok.



4.  Igen, végre elő karácsonyi ajándéknak megkaptam a Yankee Candel tart  waxát (Sweet Appel illatban) amit, a notino.hu web áruházból rendelt meg nekem Ádám. 



 5. Tudom jól, ez az InstaLife már nem is lenne igazi, ha nem osztanék meg veletek egy selfit. Tessék, itt  is van a  Novemberi  nyertes:D



6. Nemrég voltunk a karácsonyi vásárban, és tuti még sokat kint leszünk idén (* vagyis reménykedek benne), így elárasztottam az Instámat ezekkel a gyönyörű képekkel. 




7. Hamarosan a blogon látni fogjátok majd ezt a szép adventi koszorút. Nem, nem vettem, hanem én a két kis kezemmel csináltam. 




8. És igen, a Joy napos szerzeményeimről is lőttem egy fotót nektek. Azóta már másodjára vásároltam újra ezt a tusfürdőt, és tuti még párszor újra fogom venni, mert annyira krémes és tápláló. Bár mindegyik Dove tusi ilyen, legalábbis nekem. A sampon pedig egy kedvenc darab, mivel extrémen korpás a fejbőröm, így csak a Head&Shoulders samponja az, ami képes eltűntetni a korpáimat. 



9. Az utolsó képen pedig egy picike Avonos szerzeményemet mutatom meg nektek (sajnos ennél sokkal, de sokkal többet rendeltem Novemberben). 









You Might Also Like

0 megjegyzés