Ezt vettemén idén Karácsonyra!

18:31

Délután 2 órától este 7 óráig próbáltam megvenni a legjobb karácsonyi ajándékokat a családom és a barátaim számára (már amennyit tudtam), illetve pár karácsonyi kiegészítőt is sikeresen beszereztem ezek mellé. A mai napon ezeket szeretném VELETEK megosztani, megmutatni. Egyébként három üzletben szereztem be a tegnapi ajándékokat ( Auchan, Pepco, JYSK ), és egy boltba csak benéztem (KIK), sajnos ot  nem találtam semmi olyat, amit kerestem.


  
Kezdjük Ádámmal: neki ezeket sikerült beszereznem, remélem örülni fog nekik (bár tudom, mindennek örül, ami a szívemből jön). Előre leszögezem, egyik csomag se ennyi termékből fog állni, mint amit most láttatok, de nem akartam egy hosszúra nyúlt képmontázst csinálni ( * ja, meg nem is emlékszek azokra, amiket októberben szereztem be, mert itt állnak a kis dobozba elrejtve). 


A kép csak  illusztráció! 



Az Old Spicce szetten először ez a róka tetszett meg ( Ádám beceneve Vuk…na miért? mert ravasz, mint egy róka :D) ., majd az illata is magával ragadott. Friss, pont, amit szeret.

Egy képregény örültnek mit vehetnél? Hát sajnos nem tudtam DC és Marvel terméket venni, de egy SW hosszujjút sikerült beszereznem neki. Mellé pedig egy SW Dart Vader plüsst is .





Anya, már az elején kijelentette neki nem kell semmi, de,ha nagyon akarok venni valamit, akkor egy Garnier sampont vegyek mert a kedvenc mézese elfogyott, és szívesen kipróbálná ezt a rizseset. Így remélem örülni fog neki:)


Tvritko helyett Zé. Anyu imádta a konyhafőnököt, ezért is vettem meg neki. 





Még egy Avonos horoszkopós nyakláncot, egy karácsonyi bögrét vettem (nem mintha nem lenne itthon 20 db bögre ), meg még pár apróságot. 


Apu nem kért semmit, csak azt, hogy szeretet és békesség legyen:)






Persze, hogy a  legjobb parfümöt  fogom  neki megvenni:) Szeretem:)


Még egy felsőt vettem a Pepcoból, hát  nagyon remélem, hogy lesz :)

 


Ti mit vettetek karácsonyra?


You Might Also Like

1 megjegyzés

  1. Én még nem vettem semmit a családtagoknak! :( Tudom, a vége majd egy egész napos tanácstalan hajsza lesz, hangulatmérgező, és elszomorító...
    Annyira örülök, hogy vannak még, aki felhőtlen örömmel képesek a karácsonyi ajándékok beszerzésére. :)
    Maradj meg ilyennek Erikám, és ha gondolod, oszd meg egy bejegyzésben, mitől vagy ennyire gyermekien boldog és őszinte a karácsonnyal kapcsolatban.

    Szívből remélem, lesz egyszer valami, ami visszahozza a szívembe ennek az ünnepnek a varázslatát.

    VálaszTörlés