Évösszegző - avagy újévi fogadalmak?

13:41

 Mielőtt belevetném, magam ebbe a cikkbe szeretnék elnézést kérni Tőletek, amiért a Decemberi hónapban nem úgy sikeredtek a posztolások, mint ahogy én akartam. De sebaj, jön egy újesztendő és minden visszaáll a normális kerékvágásba (már ami nálam normálisnak számít).

Forrás: Pinterest

2017-ben sok újítást fogtok látni a blogon (mint szerkezetileg, mint bejegyzések terén). Lesz egy rendszeresség is végre a blog életében. Minimum Heti 2 bejegyzést szeretnék majd hozni nektek. Remélem ezt sikerül is tartanom majd.

Ilyen időközönként lennének a blogon cikkek (*a változás jogát még fent tartom): Hétfő, Péntek

Ebben a bejegyzésben a 2016-os évemet szeretném összegezni NEKTEK, illetve egy kis 2017-es „fogadalom” szerűséget is írok majd magamnak. 

Aki követ engem  Instagramon vagy bárhol, annak világos lehet az, hogy ez az évszámomra… kimondom, sz*r volt. Oké történtek pozitív dolgok is velem, de a többsége azért negatív élmény volt. Inkább a szép- jó dolgokat szerettem volna megosztani veletek. Kinek van szüksége negatív dolgokra, amikor így is elég sok van sajnos a világban? Inkább valami pozitív dolgot adjunk magunknak és másoknak is, én legalábbis erre biztatlak titeket is. Legyél te a példa arra, hogy léteznek még jó emberek a világon.  



Amit megtanultam idén, és aminek hálát tudok adni:
  • Szerintem tudjátok jól, hogy a családom a mindenem és az idén is bebizonyosodott, hogy minidig bármi is történjék, rájuk számíthatok mindig.
  • Az igaz barátaim megmutatták nekem, hogy bármilyen helyzet is adódik az életemben, és az övékében mindig számíthatok rájuk. Ez nagyon fontos nekem.
  • Nagyon örülök, hogy végre egy közösséghez tartozhatok, hogy én is kimondhatom azt a bűvös szót, hogy  blogger vagyok, hiszen eddig nem éreztem annak magam.
  • Új barátokat ismerhettem meg a blogolás révén, és remélem jövőre is velem maradnak.
  • A páromnak köszönhetően megnyíltam felétek és végre beengedtelek titeket a kis világom egy részletébe, amit sokáig nem tudtam megtenni.
  • Köszönöm azt a sok pozitív gondolatot az ismerőseimnek, barátaimnak, amit folyamatosan adnak nekem, és bátorítanak minden egyes nap az új dolgokra.
  • Köszönöm az olvasóimnak, a feliratkozóimnak, hogy megtiszteltek azzal engem, hogy leírjátok a legféltettebb gondolataitokat is és megosztjátok velem. Köszönöm, hogy bátorítotok, és nem engeditek el a kezem, mellettem álltok jóban és rosszban is, és remélem ez jövő évben is így marad.
  • Megtanultam, hogy nem szabad feladni semmit sem.  MINDIG HARCOLNI KELL!               
  • Megtanultam azt is, hogy többé ne legyek naiv, mert így csak ki fognak használni az életben. Ki kell állnom a saját magam igaza mellett.
  • Amit adsz, azt visszakapod. Amennyi jót adsz a világba, annyi jót fogsz kapni te is.
  •  Itt az  ideje, hogy úgy viselkedjek, mint egy felnőtt. Fel kell nőni, nem lehetsz örökké gyerek, mert a végén akkor nősz fel majd igazán, amikor  már senkid sem lesz. 
  • Minden okkal történik.  


2017 Public Dreams: 
  •  Rendszerezettben szeretnék élni. Talán a Pinterest táblám segítségével megtudom mutatni nektek, hogy is értem ezt a rendszerezettséget. Kattintsatok a lenti linkre!
  • Ádámmal elszeretnék költözni egy közös lakásba, épp itt az ideje hat év után (vagyis jövőre már hét évesek leszünk). 
  • Szeretnék belföldön új helyekre utazni, például Budapestre. 
  • Szeretnék részt venni a Blogger Dayen, és remélem a blogger barátaim is ott lesznek :)
  • Szeretnék egy olyan munkát találni, amit örömmel végzek és öröm bejárnom dolgozni. Olyan hely, ahol végre megállapodhatok és semmi szörnyűség nem fog történni. 
  • Szeretném a Bloger Facebook Csoportomat népszerűsíteni, és szeretném ha aktívabbak lennénk. Új  tagokkal bővülnénk .
  • Szeretnék több Nyereményjátékot hirdetni NEKTEK. 
  • Szeretném, ha lenne egy Angel Style beauty boxom később (oké ki  lehet  nevetni, de én remélem  egyszer ez az álmom is valóra válik).
  • Saját céget szeretnék 2018 -2020 körül. Ahol a saját magam ura vagyok és minden alkalmazottammal emberi módon bánok majd. A jó munkaerőket motiválnám különböző módokon. És ez nem, nem beuty bolt lenne, hanem egy egyedi Magyarországon még maximum egy helyen ha  van hasonló, de az se olyan mint az én tervem. Ehhez viszont már jövőre el kell kezdenem a tervezgetést, a számolgatást.
  • Szeretném folytatni az adakozást . 
  • Szeretnék több időt a barátaimmal és a családommal tölteni. 
  • Új hobbit találni, amiben sikeres vagyok.
  • A blogra új témákat hozni, nem kimondottan csak szépségápolás témákat. 
  • A szépségápolási munkámban feljebb lépni és sikeresnek lenni benne.  
  • Egészséges életmódváltás, ezáltal fogyás. Sportolás, edzés elkezdése.
  • Hosszabb, egészségesebb haj? Hát ez még kérdőjel .
  • Talán egy tetoválás, hiszen már régi álmom.


Ezek lettek volna az én publikus kis kívánságaim, itt a blogon. Köszönöm, hogy velem tartottál és jövőre találkozunk. Addig is ne feledd, hogy ezeken a linkeken minden nap követheted az életemet. Tudom nem  vagyok valami érdekes csaj, de nah.:)



Várlak vissza jövőre is. Addig  is Boldog Új  Évet Kívánok Minden Kedves Olvasómnak, és Féliratkozómnak egyaránt!






You Might Also Like

9 megjegyzés

  1. Szia! Tetszett ez a kis évösszegző :)
    A bloghoz való terveidhez, kitartást, hàrom bejegyzéshez azért kell sok idő ;)
    Neked is sikerekben gazdag, boldog újévet!
    Puszi, P. Vivi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Vivien! Örülök ha tetszett a cikkem. Egyenlőre ez a három alkalom még csak terv, de reméljük sikerül megvalósítanom. Köszönöm szépen és viszont kívánom neked is:)
      Puszillak:)

      Törlés
  2. Szia!
    Örömmel látom, hogy van egy-két fogadalmunk/kívánságunk ami egyezik! Rendszerezettség, heti 2-3 cikk... stb. Amikor olvastam hogy Angel Style neauty box, éreztem, hogy nekem kell! :D Őszintén mondom. Ne add fel az álmaidat, én hiszem hogy sikerülni fognak, erőt, kitartást és BOLDOG ÚJ ÉVET KIÍVÁNOK NEKED! :)
    Ölel. Tami :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, ezt a pozitív kommentet :) Nem adom fel az álmomat , mert hiszem , hogy egyszer megvalósíthatom. Tuti sok olyan dolog lenne benne , ami az én személyes kedvencem , sőt talán amit én készítek :)

      Törlés
    2. Huppsz majdnem lemaradt Neked is Tami, nagyon boldog új évet kívánok neked:)

      Törlés
  3. Szia! Ahogy olvastam rájöttem, hogy 1-2 dolgot nekem is meg kéne fogadnom.:)
    Örülök, hogy rá találtam a blogodra, mert amit leírtál azok közül, és is betartok majd pár dolgot. Pedig magamtól nem is jutottak volna eszembe.
    Boldog Újévet Kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tudtam segíteni neked. Na ezért szeretek blogolni , ezért éri meg az ilyen pillanatokért, amikor valakinek tudok valami inspirációt netalán ötletet adni. Köszönöm, hogy itt voltál :) És neked is nagyon boldog új évet kívánok neked:)

      Törlés
  4. Szuper évösszegzés és átgondolt tervek! :) Minden pontnál nagyokat bólogattam, a csoportra ráizgultam, de a hosszú hajas elképzelésnél felkaptam a fejem! :D
    Miért? Nemár! Elképesztően jól áll ez a csibészes kis fazon neked, olyan szépen kiemeli a szép kis arcodat, a szemeidet. Kampányolok a rövid hajadért! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bandita:) Hát a hosszú haj gondolata 1-2 éve él a fejemben, de annyira nehéz kezelni ezért se vállaltam még be. Hú ha kampányolsz, akkor muszáj leszek a hajamat rövid fazonúra vágatni mindig :D

      Törlés