Az én kedvenc bloggerem! | 2. rész

15:50

Végre elérkezett megint az a pillanat, amikor megosztom veletek, azokat a blogokat, amelyeket az elmúlt egy hónapban olvasgattam . Ám, előtte kicsit bővebben írnék NEKTEK erről az egész Az én kedvenc bloggerem ! című játékról, melyet ezen a LINKEN érhettek el. Itt, ugyanis megtudhatjátok, miért ez lett ennek a cikksorozatnak a neve, milyen tematikája van stb. 




1. Testvérkódex 
www.testverkodex.blogspot.hu

Mesy és Detti blogjára nemrég találtam rá, épp amikor az InLinkz kódok után kutakodtam (* a játék miatt), ám hamar nagy függőséget okoztak nekem, így feliratkoztam rájuk.
Nagyon változatos, izgalmas cikkeket találunk náluk, érdemes bekukkantani hozzájuk egy percecskére. Imádom ezt a blogot, és nem túlzok, ha ezt mondom, sőt nem is nyalizok.

Kedvenc cikkem tőlük:  Mesy-box 2.

2. Adriana Designe

www.adrianadesigne.cafeblog.hu


Ez a blog, azért is került be a kedvenceim közzé, mert már jó ideje böngészem és novemberben – decemberben egyre több időt töltöttem itt. Így hát nem is volt kérdés, hogy a listámon van a helye.
A blogot főként, a számos és megannyi csajos témák miatt szeretem olvasni. Mikor betérek erre a blogra, olyan kellemes érzés tölt el. Remélem nektek is tetszeni fog.



3. Kialakító

www.kialakito.blogspot.hu


Szerintem ezt a blogot mindenki ismeri, ugye? Enikő munkásságát már kb. 1 éve nyomon követem a youtube-on, bár a blogjára nemrég akadtam csak rá (* fogalmam sincs, hogy ez hogy lehetséges). 
Ez volt a kedvenc cikkem Novemberben: Eljegyzésem története

Mikor legelőször elolvastam valami magával ragadott, de hogy őszinte legyek fogalmam sincs, hogy mi volt ez. De az biztos, hogy elérzékenyültem tőle.


4. Szütyő Blog

www.szutyoblog.hu


Netti blogjára nemrég találtam rá úgy, hogy bevolt tagelve egy Instagram fotó alatt. Rámentem az adott linkre, ahol megtaláltam ezt a fotókihívást, ami egyből felkellette az érdeklődésemet, így sziporkázva elkezdtem olvasni a posztot. Végül annyira magával ragadott az írás és ez az egész kihívás, hogy nem a rendszeres olvasója lettem a blognak, bevállaltam ezt a kihívást is mellé.

Kedvenc cikkem tőle: DecemberPhotoCheckList2016





Ha részt szeretnél venni ebben a játékban, akkor ITT ! tudsz csatlakozni! 








You Might Also Like

5 megjegyzés

  1. Válaszok
    1. Én köszönöm, hogy inspirálsz minket olvasókat és megosztod velünk a személyes gondoltaidat :-)

      Törlés
  2. Ahh, annyira édes vagy! Még csak most jutottam el idáig, hogy elolvassam amit írtál. Köszönjük szépen a kedves szavakat, hihetetlen boldogság, amikor ilyet olvas az ember magáról és a blogjáról. Nagyon-nagyon szépen köszönjük! 😙😙

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy örömet tudtam okozni nektek ezzel és ti is nekem:)

      Törlés
  3. Jajj de édes vagy!������ Még most láttam ezt a posztot, nagyon jól esett! Köszönöm!������
    Kellemes ünnepeket! ������

    VálaszTörlés