InsaLife 2. / Avagy mit osztottam meg veletek Októberben az Instán!

13:10

Ugye, ez a második ilyen alkalom, amikor megosztom veletek az én kis Insta történetemet. Aki még új olvasó a blogon, annak elárulom, hogy havonta megosztok pár képet az Instagram profilomról, amelyek szerintem érdekesek lehetnek számotokra, és picit közelebb is visz hozzátok.


Mostantól nem csak a blog insta képeiből válogattok, de a privát fiókomból is összeszedek néha egy-egy jó képet és megosztom itt veletek.


1. Egy új kedvenc alkalmazásom lett, amivel szerkesztgetem a képeimet az Instagramon is, ez pedig a PRISMA, melyet ti is könnyedén le tudtok tölteni a PlayÁruházból ingyenesen.  Szerintem nagyon jó alkalmazás, én csak ajánlani tudom nektek.




2. Végre én is megrendeltem a Kyle Jenner féle folyékony rúzst (* igaz, én a replikáját választottam az E-bayről), ami nekem a True Brown K árnyalatban érkezett meg. Azóta természetesen már viseltem is az ajkaimon, és meg kell, hogy mondjam ennyi pénzért igazán nem csalódtam benne. Minimum 4-8 órát kibír az ajkaimon, szóval elég jó kis vásár volt. 

Természetesen én szettben vásároltam meg, a szájkontúr ceruzájával együtt, de ti megvehetitek simán csak a folyékony rúzst is. Nemrég én is csak a rúzst rendeltem meg a kontúrceruza nélkül, a  andy K árnyalatban (mert kicsit túl  erős a True Brown szín).




3. A HIMY facebook csoportban láttam meg először ezt a könyvet, aminek kicsit utána jártam és tudtam azonnal, hog  nekem ez kelleni fog.

Imádok olvasni, főleg romantikus regényeket, de néha jó egy ilyen lazább könyv is. Ami érdekesség lehet   könyvel kapcsolatban, az, hogy itt te "írod meg" Neil Patrick Harris életét. Te bogozhatod ki melyik úton szeretnéd végig vinni őt ( siker vagy bukás). Szerintem fantasztikus egy könyv! Jó kikapcsolódást biztosít az olvasónak.




4. A legintimebb dolgom a családom, és nem szívesen szeretem megosztani az ilyen képeket akárhol (pl: Instagramon).
A kiskutyámat, már a privát Instamon láthattátok többször, aki fontos tagja a családnak. Igen, tudom jól, sokan nem szeretik, ha egy állatot emberként kezelnek, és azt mondják rá, hogy ő az én kislányom, de én le*rom, mert ő tényleg több mint egy kiskutya és szerintem, akinek van kis kedvence az ugyan így van vele. Amikor szomorú, bánatos vagyok csak ő tud megvigasztalni, megnyugtatni. Nyugodtan kimondhatom ő a legjobb barátom:)




5. Az Instagramon is megosztottam veletek, hogy mit is vásároltam a Glamour napokon.



Osszátok meg velem észrevételeiteket a témával kapcsolatban!


You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Nekem is a cicáim a gyerekeim! :) Kis szeretetgombóc lehet ez a kutyus, majd hozzál róla több fotót, bejegyzést is akár, a történetét, annyira megérdemli, látom a szempillája alatt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ígérem szentelek Suzyról egy külön bejegyzést a közeljövőben :-)

      Törlés