InstaLife | Képek amiket megosztottam veletek!

17:45

Mi is történt velem Szeptemberben az Instagramon? Ha kíváncsiak vagytok rá, akkor tartsatok velem a továbbiakban, ahol nem csak a képeket osztom meg veletek, de egy rövid véleményt is.



1. Elkészítettem életem első Sütőtökös Pitéjét, ami eszméletlen finomra sikerült, legalábbis ezt a visszajelzést kaptam. Természetesen, most is volt egy kis kuktám, aki segített nekem (talán ezért is lett ilyen jó), ő pedig nem más volt, mint anyukám. Főként a tészta begyúrásánál kellett nagyon a segítsége, mivel nem akartunk bele plusz adalékanyagot is (  * beszakadt köröm darabkákat).






2. Amit imádok így az őszi/téli időszakban, az a forró csokizás. Most komolyan, nem guszta ránézni erre a kis csodára? Egyből megjön a kedvem, hogy megint elkészítsem.

Kikér belőle?



3. Ha már az italoknál járunk, akkor meg kell említenem, ezt a kis drágaságot, amit sikerült nekem is megszereznem a DM-ből. Mivel én a levegő elemek közé tartozok (horoszkópilag),  így egyből lecsaptam rá. 
Aki eddig véletlenül nem tudta, annak elárulóm, hogy nagy bögre és pohár fan vagyok. Komolyan több bögrém van, mint amennyi tányérom, így sajnos ha meglátok egy szép darabot, nem tudom ott hagyni, hanem egyből a kosaramban landol.
Egyébként, ez a kedvenc bögrém jelenleg:)






4. A másik nagy szerelmem ez a gyönyörű aranyszínű cipellő lett.
Imádom rajta ezeket a rojtokat (a cipő elején és a hátoldalán is feltűnnek) igazi vagány, nőies darab, amit hétköznap is viselhetünk.




5. Igaz ezeket a termékeket még Augusztusban vásároltam, a nyaralásom során, de gondoltam megosztom  veletek a tapasztalatomat, hiszen már úgy is elhasználtam a többségét.
Az Innecto kókuszos tusfürdője, tényleg megér minden egyes forintot. Ápolta, kényeztette a bőrömet. Visszaadta a bőröm hidratáltság érzését, és az illata is hosszú ideig érezhető volt rajtam, nem illant el. Valószínűleg újra fogom vásárolni, de szerintem már csak tavasszal, hiszen a kókusz illata nekem a nyarat juttatja eszembe, és mivel már közeledik a tél így a Palmolive Chocolate tusfürdőjét fogom inkább használni.


A dinnyés kézápolót az óta is használom, és semmi rosszat nem tudok róla elmondani, egyszerűen imádom. A kis flakonját tuti meghagyom és valamire felhasználom majd. Ellenben a vattacukros tusfürdőről nagyon sok pozitívumot nem tudok mondani, finom /  kellemes illata volt és ennyi. 





6. Végre én is meg rendeltem, - jobban mondva párom rendelte nekem névnapomra -,a Pink Panda oldaláról, ezt a kis csodát. Igen, egy  Makeup Revolution palettát kaptam Ádámtól, ami eszméletlenül kedvező áron volt elérhető a webshopon :) Imádom, azóta is, oda-meg vissza vagyok érte. Mostanában a szem sminkemet majdnem mindig csak ezzel a palettával készítem el.




7.  Így a hónap végén még beszaladtam a Müllerbe is és megvásároltam, a hőn vágyott Batiste száraz sampont, ebben az utazó kiszerelésben. Azért is döntöttem a kisebb kiszerelés mellett, mert ki akartam próbálni, hogy mennyire jó ez a termék, és ha beválik, akkor majd a teljes kiszerelést beszerzem. Három dolog még a kosaramban landolt mellette. Az egyik egy CV gránátalmás textil maszk volt, amit másodjára veszek újra, mivel egyszerűen  a  száraz  bőrűeknek  ez  egy csoda. A  másik  pedig  egy olyan maszk, ami egyébként, ha jól olvastam nincs bőrtípushoz kötve, így gondoltam, miért is ne kipróbálom. Elengedhetetlen volt még, hogy beszerezzek egy satírozó ecsetet is, így én, ezt az Essenc ecsetet vettem meg. 
Végül pedig az Elle magazint is "kénytelen"  voltam megvenni, hiszen egy Borjua rúzs volt mellé ajándékba. Igen, rúzs függő is vagyok: D 



Miről olvasnátok szívesen legközelebb? 




You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Szívesen látnék több sminkes bejegyzést a blogon. Mondom ezt úgy, hogy a legritkább esetben szoktak a sminkes bejegyzések lekötni, de nálad komolyan mondom, hogy hiányzik! :)

    VálaszTörlés
  2. Ohhhh de jó volt ezt olvasni :-) Ígérem lesznek sminkes posztjaim :-)

    VálaszTörlés