Riport 1. - Interjú a Beauty&Fashion blog írójával!

21:16





Ma egy riporttal készültünk nektek a Beauty&Fashion Blog írójával, aki egy eszméletlenül tündéri csaj. Nagyon sok érdekes kérdést feltettünk egymásnak, amire jobbnál-jobb válaszok születtek. Ha a nekem feltett kérdésekre is kíváncsiak vagytok, akkor nézzetek be feltétlenül Reni blogjára, mert azokat ott olvashatjátok majd el.



1. Mesélj, kérlek egy picit magadról (Mennyi idős vagy? Hol élsz? Mivel foglalkozol?)
" Csősz Renáta vagyok, 19 éves lány. Jelenleg Szolnokon lakom, de sokat járok Mélykúton is, hiszen a barátom oda valósi. Jelenleg az utolsó évemet töltöm a sulimba technikusként. Miután a sulit befejeztem szeretnék dolgozni a szakmámban, ami nem más, mint a logisztikus."



2. Ha jól tudom modellkedel is! Arra lennék kíváncsi, hogy ez az egész, hogy jött neked és hány  évesen kezdtél el modellkedni? 
  

" Igen modellkeddem is, 11 éves korom óta. Őszintén szólva, mindig is volt egy érzés bennem, hogy ki kellene próbálnom magam a modell szakmában. Igaz, még kicsi voltam, de nagyon határozott, amit nem bántam meg. Mint azt már említettem is, ki szerettem volna próbálni magam a modellkedésben, így neveztem egy szépségversenyre is ahol 3.-ik helyezett lettem. Innentől kezdve nem volt megállás. "



3. Általában elég sok negatív dolgot lehet hallani ezzel kapcsolatban, de te hogyan cáfolnád ezt  meg nekünk? Hogyan képzeljük el ezt az egészet? Bárkiből lehet modell, vagy azért egyfajta kisugárzás és  tehetség is kell mellé?

 Milyen egy átlagos hétköznapod, mint modell?Milyen felkéréseket szoktál kapni (ha kapsz), illetve ezek közül mit vállalsz  el? 
Van egy határ amire azt mondod,  hogy "Oké de ez nem fér bele már nekem sorry"?

 " Sajnos negatív dolgot már majdnem minden honnét hallunk, de próbáljunk pozitívan hozzáállni és a legapróbb hibákat is kiszűrni. Mondhatjuk úgy is, hogy bárkiből lehet modell, hiszen ma már a modellügynökségek elég széles körben választanak maguknak személyt. Természetesen, átlagos hétköznapokat élek, hiszen nem egy neves modell vagyok, de nekem ez így tökéletes. Maximum annyiban vagyok eltérő, hogy kicsit többet kell néznem az emailjeimet, szóval semmi különleges nincs a napjaimban.

A felkérések mindig változó időpontban jönnek. Van, amit eltudok vállalni és van, amit nem. Felkérések általában, divatbemutatók, fotózások szoktak lenni.Van olyan munka, amit nem vállalok el. Ezt is meg kellett tanulnom, hogy mire mondjak nemet. Például, én nem vállalnék el egy fürdőruhás fotózást, mert nem szeretném azt viszont látni újságokban, plakátokon, de nyilván mindenkinek más a véleménye és mindenki maga dönti el, hogy mi az a munka, amire azt mondja, rendben van.

Sajnos, nem kevés pénz forog ebben a szakmában, ezért nagyon fontos, hogy jó modellügynökséget válasszunk, hiszen ez a sikerünk akár 70%-az is lehet. Azt, hogy honnét lehet megállapítani, hogy milyen az adott modellügynökség, úgy tudjuk a legjobban megtudni, ha utána járunk kicsit. Vegyük fel a kapcsolatot a már meglévő modellekkel, kérjünk személyes megbeszélést és figyeljünk a buktatókra.
Én mindenképp azoknak ajánlanám a modellkedést, akik éreznek magukban ambíciót a szakma felé. Ne csináljuk kényszerből, vagy, mert éppen ez divat. Legyen hozzá kellő erőd, energiád, kitartásod és magabiztosságod. Ezek nélkül elveszel sajnos. Szerintem, ahhoz hogy valaki modell legyen, fontos a karizmatikus arc, hiszen általában ez fogja meg őket leginkább.

Nos, ha elszeretnétek indulni ezen a pályán, akkor nagyon fontosak az előbb említett dolgok. Szerintem nagyon nagy előny, ha különleges a kisugárzásod és egészséges életmódot élsz. A buktatókra annyit tudnék írni, hogy a szerződést mindig nagyon alaposan olvassuk el és természetesen az apró betűket is. Én nagyon ajánlom, hogy szülővel kezdjetek bele ebbe az egészbe, hiszen ha probléma is lenne, ő ott lesz mellettetek. "




4. Mit szólt családod és a barátai köröd, ahhoz, hogy te modell leszel? Nem féltettek tőle? Támogattak benne vagy inkább ellenezték?


"A családom és a barátaim is nagyon jól fogadták azt, hogy én modellkedni szeretnék és végig támogattak, illetve támogatnak a mai napig. Sose felejtem el, amikor elkészült az első portfólióm, az összes barátnőm szaladt át hozzám, hogy megnézzék."




5. Viszont te nem csak ezzel foglalkozol, hanem mellette egy Divat - és Szépségápolási blogot is  vezetsz. Kicsit mesélnél erről nekünk?

 "  A blogom most lesz 4 hónapos, tehát nem régóta vezetem, de nagyon hosszú távú gondolataim vannak vele. Régóta gondolkoztam azon, hogy indítok egy blogot, de nem tudtam teljesen azt, hogy milyet is szeretnék, ezért jó volt, hogy vártam vele, hiszen így kialakult bennem egy kép a bloggal kapcsolatban. A blogomon szépségápolással, divattal, életmóddal és kreatív ötletekkel találkozhattok. A blogon van, hogy minden nap van bejegyzés, de ezt szeretném majd rendszerezni is, mert ez így lehet kicsit sok és lesz. "






6. Elmondhatjuk, hogy sok blognál vannak nagyon jól megszerkesztetett cikkek, de engem például már azzal kitudnak üldözni a világból, ha egy zenelejátszó a háttérben elkezd nekem szólni. Te hogy vagy az ilyen típusú blogokkal? 
Hiába jó a tartalom, a cikk mondanivalója de ha valami zavar az adott blogon, te tovább olvasod  vagy bezárod?

 " Engem is nagyon tud idegesíteni az, ha zenelejátszó van a blogon. Lehet felőlem olyan zene is, amit imádok, engem akkor is zavarna. Ha engem nem tud lekötni a cikk, akkor általában nem szoktam tovább olvasni azt, de szétnézek még a blogon, hátha csak az nem tetszett."



  7. Be kell vallanom sok cikked megtetszett, de legjobban a Neutrogénás arctisztítós volt a kedvencem.Kíváncsi lennék, hogy, melyik cikk megírása volt a legnagyobb kihívás, és miért?
Melyik az a poszt amire a legbüszkébb vagy és ajánlanád az  olvasóknak?

 "Nagyon szépen köszönöm, én is nagyon szeretem a Te bejegyzéseidet is olvasgatni. A legnagyobb kihívás számomra egy terméktesztelős bejegyzés volt, hiszen erről kaptam visszajelzést egy cégtől, ami pozitív volt és természetesen ez az a cikk, amire a legbüszkébb vagyok, hiszen ennek a legnagyobb a nézettsége is."



8. Mivel egy Divat blogról beszélünk, így feltétlen meg kell kérdez nem tőled, hogy szerinted mi  lesz az idei őszi/téli kollekciók legmenőbbikonikus ruha darabjai, illetve színei?
  
 " Ikonikus darabnak én a bomber dzsekit mondanám, és a kertésznadrágot mondanám. A színek szerintem, a tipikus őszi színek maradtak, de szerintem bátran hordjunk színes darabokat, hiszen így nem veszünk el a tömegben. "



  9. Ám ne feledkezünk meg arról sem, hogy fontos számodra a Szépségápolás is, mint megtudhattuk.Ha már viszont felhoztam ezt a témát, akkor melyik az a termék, amit semmiképpen ne próbáljunk ki szerinted (pl.: csalódtál benne és azért)? 
És melyik az amit feltétlen ki kell próbálnunk, már ha nem tettük volna még eddig meg?

"Így van, nagyon fontos a szépségápolás számomra. Nekem különleges mizériám van a tonikokkal és sajnos egytől még bőrallergiám is lett. Nyilván ez lehet csak nálam volt így, de én semmiképp nem fogom többet a Nivea tonikját használni. Amit én ajánlanék, hogy próbáljatok ki, az a Neutrogena grapefuitos bőrradírja, hiszen csodálatosan tisztít."




 10. Nagyon érdekel engem és szerintem az olvasóimat is, hogy mik a terveid a jövőre nézve, esetleg elárulnád nekünk? 
Tervezel esetleg saját youtube platformot, hogy népszerűsítsd azt amit képviselsz?
A közeljövőben találkozhatunk veled esetleg valamilyen rendezvényen (pl: blogger nap stb.)?

"Megfordult a fejemben, hogy majd szeretnék saját youtube plattfromot, de ahhoz még kell bőven idő. Mindenesetre nem kizárt. Ha nagyobb lesz a nézettség és lesz, rá igény én nagyon szeretnék blogger napot tartani, hogy minél jobban megismerjem az olvasóimat."



11. Ki az aki téged mindennap inspirálni tud?
 Ki a példaképed, már ha van? 

” A barátom, hogy velem van, engem ő inspirál. Példaképem külön nincs."




12. És végezetül mit tanácsolnál azoknak, akik most fognak bele egy blogba?  
Mire figyeljenek oda? A siker kulcsa miben rejlik?


 "Én mindenképp azt ajánlanám, annak, aki most kezd bele a blogolásba, hogy gondolja át, hogy ténylegesen miről is szeretne írni, hiszen ez nagyon fontos. Figyeljünk a helyesírásra, a szóismétlésre és arra is, hogy legyen egy rendszeresség a blogon.  "



Köszönöm a megtiszteltetést, hogy itt voltál velünk, és hogy válaszoltál a kérdéseimre. :)


You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Renihez a te blogodon keresztül jutottam el, és nagyon örülök, hogy feliratkoztam ehhez a tehetséges, fiatal bloggerlányhoz. Sok sikert kívánok neki! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök, hogy megtaláltad általam Renit :-) Igen egy igazán tehetséges kis csajszi :-)

    VálaszTörlés