Augusztusi kedvencek | Szépség termékek és egyebek

13:14



Az első kedvencem a hónapban az új limitált kiszerelésű Bale-ás kézkrém, melynek nem csak finom dinnye shake illata van, hanem úgy vettem észre (legalábbis eddig), hogy nem szárítja annyira a kezeimet, mint a több  kézkrémem.
Könnyen felszívódik, nem hagy egyáltalán ragacsos érzést maga után, és pár percig  még  megmarad a dinnye kellemesen finom illata is a kezünkön.
Összetevői között megtaláljuk: a Glycerint, Sea Butter, Panthenolt, Parfum-öt is.




Második kedvencem az új női Avon Alpha szett lett, melyet egyből be is szereztem a páromnak is (természetesen a férfiváltozatban). Orientális - gyümölcsös illatkategóriát ígér nekünk az Avon, és tényleg ezt is kapjuk meg a parfümben, illetve a szettben.Friss, üde illata van, mely kellemes nyáron, de akár a kora őszi időszakokban is. A női szettben egy testápoló és egy  spray található meg, amíg a férfi szettben egy tusfürdő és egy spray jár a parfümhöz.
 Használd bátran a csuklódon, könyökhajlaton és nyakon, hogy jobban rajtad maradjon az illata. Akár a levegőbe is permetezheted és átsétálhatsz alatta.Az üvege elegáns, finom, letisztult és könnyen elfér a táskánkban. 
Főbb illatjegyei: a málna, vízililiom és az érzéki pézsma. 




Szintén egy Avonos kedvenc az Ultra Sexy Pink parfümpermetje, melyet a hónapban sokszor használtam, és tudom ajánlani nektek is. Nagyon szeretem az illatát, mivel ez is egy gyümölcsös- pézsmás illatkategória.
Az ára is igen kedvező (alacsonyabb árkategóriájú), de tartós is. 
75 ml-es kiszerelésben lehet megvásárolni, akár közvetlenül az Avon oldaláról is.
Főbb illatjegyei: málnakivonat, babarózsa és a pézsma.




Nyáron és télen is nagy kedvencem a testpermet, és hát honnan is szerezhettem volna be (na lehet tippelni) .... mint az Avontól, egy Gránátalma- és Mangós testpermetet
Az ára szintén igen kedvező most, és a kiszerelése is bőven jó (100ml-es). Érezni inkább a mangó illatát lehet, mintsem a gránátalmáét, de én jobban is örülök ennek (vagy talán csak a bőrömön ez az illatjegy dominál jobban).





Beteszem nektek ide a linkjét, ha még szeretnétek a hónapban rendelni ilyen testpermetet:) Menjetek rá az írásra és egyből bedobja, majd nektek az Avon oldalát.

Ezek a termékek, már rég ki lettek szemelve a Dm üzletekben, és végre most be is  szereztem őket. Sajnos, még a két tusfürdőt, nem tudtam kipróbálni (mert még párat el kell használnom), de a gyertyát már beüzemeltem, és arról tudok is véleményt mondani.
Először is, ami megfogott ebben a gyertyában, az a külseje volt (Titeket nem emlékeztet kicsit a  üvege a Yankee Candel-höz? ), mivel szerintem hasonló teljesen a külseje a Yankee Candel-el, amire szintén régóta vágyakozok. Az illata valami mennyei (igaz nekem eddig csak két illat tetszett meg belőle: az itt látható dinnyés, illetve a cseresznyés, melyet szintén be szeretnék szerezni) és akkor is érezhető, mikor meggyújtom. Egyszóval, nem száll el hamar az illata, mint más ilyen terméknek. Nagyon jó ötletnek tartom ezt a Dm-től, hogy behozták ezeket a gyertyákat, és remélem továbbra is megvásárolható lesz .
Mint már mondtam, többfajta illatban is megtalálhatóak, szóval érdemes szétnézni a Dm üzletek polcain, és ami a legközelebb áll hozzánk azt megvenni. 
A két tusfürdőről, pedig szerintem, majd akkor fogok írni ha már teszteltem magamon (ugyan  is elég érzékeny bőröm van). Igaz eddig csupa jót halottam róluk, de majd én is szentelek egy külön cikket csak ennek. 





Viszont, ezt a tusfürdő  már teszteltem is élesben, így megvan a véleményem róla. Először szintén a dinnyés illatot használtam el, majd elkezdtem ezt is használni.
Igen, kijelenthetem a két kedvencem illatom idén a dinnye és a mangó lett. Nagyon finom illata van, mint minden Baleás tusfürdőnek. Mondhatni, hogy már ráfüggtem erre a termékcsaládra tusfürdőben, ugyanis nem csak, hogy hosszan tartó, jó illatuk van, de a bőrömet is táplálják és nem szárítják  ki. Én mindig krémtusfürdő párti vagyok, mivel a zselés tusfürdők annyira nem váltak be eddig nálam ( na jó talán a PlayBoy) . 
Hosszantartó illatot, úgy tudok elérni, hogy egy darabig magamon hagyom a tusfürdőt és aztán lemosom magamról. Aki nem próbálta volna ki ezt a trükköt, akkor az tegye meg,  mert megéri:)





És a legutolsó (ígérem tényleg az) Avonos kedvencem az, az Anew Clinic- éjszakai arcmaszkja/arckrémje. Imádom, ennél jobb szó nincs is. Már harmadjára veszem újra, és konkrétan falom ezt a krémet: D 
Tény, nem egy olcsó termékről beszélünk, de egy középkategóriába simán besorolnám, és szerintem az árához képest igencsak megéri megvenni. 
Mikor felkelek reggelente, kisimultabbnak érzem az arcomat, és fittebbnek (már ha létezik ilyen szó ebben az esetben). Kevés borsónyi mennyiség is elég az egész arcra, így tényleg jó pár hónapig kifog tartani, főleg, hogy csak éjszakára használjuk.
Maga a termék kisebb mikro szemcsécskéket tartalmaz, ezzel fejti ki a hatását, és átlátszó is egyben.





A legeslegújabb kedvenceim, ezek a drágaságok:)
Most a Dm üzletekben 50%-os kedvezménnyel hozzá tudtok jutni a Maybellin - Rocket Vollum szempillaspiráljaihoz, amely eszméletlen jó, sőt, én is így vásároltam nemrég meg.
A kuponokat tudjátok, az applikációval lehet elérni (nagy nehezen nekem is sikerült, amikor a kedves eladó megmutatta nekem a Debreceni Plázában, hogy hogyan is kell aktiválni). 
Az Essence termékek mellett sem mehetek el, hiszen még pár, párszázas kincset  belehet szerezni az üzletekben (Rossmanban is), szóval tessék lecsapni rájuk.





Igen, itt az idő, hogy vissza menjünk kicsit az iskolapadba (szerencsére már én kinőttem ezt), de azért én is beszereztem pár terméket itthonra magamnak, vagy ha netalán kellene valakinek. 
Az egyik ilyen termék ez a hat darabos zselés toll volt, melyet a Pepcoból vettem. Tegnap már kipróbáltam az egyik tollat és nagyon könnyen siklik a füzet lapján, és nem üt át a másik lapra sem. Kedvező áron hozzá lehet jutni (pár száz forintért), és például ezzel feldobhatjuk az unalmas füzetünket is:)





Ha füzetről van szó, akkor én nagyon háklis tudok lenni, hogy milyen a tökéletes füzet számomra.
Alapból én egy szegény családból származom, és így mikor gimis voltam, illetve a szakmámat végeztem, és már volt egy kis pénzem mindig arra törekedtem, hogy a füzeteim szépek legyenek (egyszóval ne szokványos) és olyanokat vegyek meg, amik ilyenek. 
Nagyon szeretem a spirál füzeteket, az A/4- A/5-ös méretűeket. Mint mondtam mindig odafigyeltem arra, hogy milyen legyen a külseje a füzetnek, de egy ideje a belsőre is odafigyelek. Tehát, az egyik nagy kedvencem (ami szerintem már nem is kapható ), az ez a pillangós Tescoban vásárolt füzetke, mely belül is mintás (az alján kis pillangók vannak), egyszerűen imádok ilyen szép füzetbe írni. Ha tehetitek és van még belőle, akkor szerezettek be egyet, hiszen most fél áron sőt lehet már 80%-al olcsóbban megtudjátok venni (kifutó termék sajnos).
A másik füzet egy egyszerű vonalas füzet belülről, de a külső design -ja megfogott nagyon. Szintén a Pepcoban szereztem be őt is, és valami nagyon nevetséges áron, szóval szerintem érdemes ide is elnézni.





Ha már iskolakezdés, és ha már füzetek, akkor elmaradhatatlan kellék a postit. 
Imádom, ezeket a kis ragacsos lapokat, hiszen úgy feldobják az ember napját. Sőt, én  szeretem ha különböző formában is megvehetem őket (szív, ajak stb.), mivel feldobja az unalmas dolgokat is, gondoljunk akár egy meetingre vagy a napi teendő listánkra.
Nem sokkal szebb egy szív alakú postit-en látni, hogy mi a teendő mára? 





És ami igaz nem Back to School, és nem Beauty, de a hónap kedvenceibe bekerült, azok pedig ezek lennének:

A kedvenc könyvem a hónapban, az a Girl Online (aki követ, az látta, hogy már Februárban megkaptam), most kezdtem el olvasni és tudom valakinek gyerekes butaság, valakinek klisés, de nekem jó olvasni és megnyugtat. 
Ami különösen tetszik, hogy beleszőtték a történetbe a pánikbetegséget, így talán, akik olvassák azok is megértik majd, ezeket a mentális betegségeket, sőt, aki ilyennel küzd vagy hasonlóval, annak  (lehet picit túlzás), de erőt is adhat. 
Ugye a történet főhősnője pánikbeteg és ezt küzdi le különféle módokkal, és persze, azér  ott a szerelmi szál is. Igazából az is befolyásolt már az elolvasásában, hogy a kedvenc beauty gurum Zoella ( meg még a csapata ) írta a könyvet. Mellékesen megjegyzem a könyvet, már magyarul is meglehet vásárolni (nekem az eredeti van meg).





A kedvenc helyem a hónapban természetesen, az a hely ahol együtt nyaraltam a párommal és együtt töltöttük el a 6. évfordulónkat:) 
Ha érdekel, hogy mi csinálok épp, akkor az Instagramon mindig értesülhetsz róla. A cikk végére beszúrom nektek a linket és már követhettek is:)




Az egyik kedvenc boltom idén a Tchibo boltja lesz szerintem, hiszen fantasztikus termékeket találtam ott, amiből vásároltam is (hamarosan lehet posztolok is róla ), illetve a TAKKO FASHION lett még egy nagy kedvencem. A New Yorkert és a C&A, azért sem említem már meg, mert ezek számomra olyan boltok, ahova mindig be-be térek, ha úgy adódik :)




Ha tetszett, és érdekesnek találtad kérlek, oszd meg a barátaiddal, illetve nyugodtan írd meg  neked mi a kedvenced ebben a hónapban, szívesen elolvasnám:)





You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Ezt az Avon Anew maszkot én is használom, szeretem. Igaz, a Krémnmánián 3-ast kapott tőlem, de ez mindössze annyit jelent, hogy sajnos, nem tudom minden nap használni, mert kiragyulok tőle, sok a zsíros T-vonalamnak. Viszon minden harmadik napon használva már nem okoz gondot. Úgy kivasalja a bőrömet reggelre, hogy öröm nézni. Ezen felbuzdulva nézegettem volna illatmentes, alkoholmentes Anew arcszérumot, sajnos, a katalógusból nem derül ki, hogy melyik illatmentes :(

    Volt egy szuper 30-as fényvédős pumpás Anew krémjük, amit hónapok óta nem látok már a katalógusban, azt is nagyon szerettem. Ő is illatmentes volt, ezüst színű pumpás tégelyben.

    VálaszTörlés
  2. A decemberi vagy a mostani novemberi katalalógusban benne lesz, ha egyre gondolunk. De én a NuttraEffects termékcsaládját ajánlanám, ami parabén - flatát és illatanyagmentes :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp teszek egy próbát a termékcsaláddal, köszönöm az ajánlást :)

      Törlés
    2. Nagyon örülök neki , hogy tudtam segíteni :-)

      Törlés